واکنش سناتور آمریکایی به پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری

© REUTERS / Katherine Taylor واکنش سناتور آمریکایی به پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری
 واکنش سناتور آمریکایی به پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتور ارشد آمریکایی در واکنش به پیشنهاد رئیس‌جمهور این کشور برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد که شهروندان آمریکایی از استبداد، دروغگویی و نژادپرستی رئیس‌جمهور خود خسته شده و تمایلی ندارند که انتخابات به تعویق افتد.

به گزارش اسپوتنیک، سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا روز پنج‌شنبه در واکنش به پیشنهاد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور برای به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر2020 تأکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری به تعویق نخواهد افتاد و مردم آمریکا با رأی خود به دوران ریاست جمهوری ترامپ پایان خواهند داد.

سناتور برنی سندرز طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطابق خواسته دونالد ترامپ تصریح کرد: «نه آقای رئیس‌جمهور. ما انتخابات را به تعویق نمی‌اندازیم. مردم آمریکا از استبداد تو، از دروغ‌های تو و از نژادپرستی تو خسته و رنجور شده‌اند».

ترامپ پیشنهاد به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری امریکا را داد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ پیشنهاد به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری امریکا را داد

وی افزود: «در روز سوم نوامبر 2020 دموکراسی پیروز خواهد شد و دوران فاجعه‌بار ریاست جمهوری تو پایان خواهد یافت. بای بای!»

پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، در برگه توییتر خود پیشنهاد داده است که بخاطر شیوع ویروس کرونا انتخابات سال 2020 را به تعویق بی‌اندازند.

بر اساس آمار‌های کمیسیون انتخابات آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور که به پیروزی دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون منجر شد، بیش از یک‌پنجم رأی‌دهندگان به‌صورت غیابی (از طریق پست) در انتخابات شرکت کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала