وزارت صحت عامه افغانستان: دیدارهای عیدی را کاهش بدهید

© وزارت صحت عامه وزارت صحت عامه افغانستان: دیدارهای عیدی را کاهش بدهید
وزارت صحت عامه افغانستان: دیدارهای عیدی را کاهش بدهید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان ضمن شاد باد عید سعید قربان از شهروندان این کشور خواسته است که دیدار های عیدی را کاهش بدهند.
کمک بانک انکشاف آسیایی به وزارت صحت عامه افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
کمک بانک انکشاف آسیایی به وزارت صحت عامه افغانستان

به گزارش اسپوتنیک، امروز جمعه روز نخست عید قربان وزارت صحت عامه افغانستان نوشت: رهبری وزارت وزارت صحت عامه، فرا رسیدن عید سعید اضحی را به یکایک شما خواهران، برادران، جوانان، نیروهای دلیر و قهرمان دفاعی و امنیتی کشور و چپن سفيداني كه در اين روزهاي دشوار مصروف ارايه خدمات صحي اند و برای نجات جان مردم تلاش می‌کنند، تبريك عرض می‌کند.
در ادامه این پیام آمده است، که طوریکه می‌دانید ما هنوز در حال نبرد با ویروس کرونا قرار داریم و سکتور صحت در تلاش است تا شیوع این ویروس را به حد اقل برساند تا وضعیت صحی دوباره نورمال گردد. بنا از همه شهروندان کشور خواهشمندیم تا دیدارهای عیدی را به حداقل کاهش داده و توصیه‌های صحی را جدأ رعایت نمایند تا از گزند ویروس واگیر کرونا در امان باشند.
این وزارت افزوده است، که همچنان مرض تب گانگو یک چالش دیگری است که شیوع آن در ایام عید قربان به دلیل ذبح حیوانات بیشتر می‌گردد. از تمام شهروندان کشور تقاضا می‌کنیم تا هنگان ذبح حیوانات توصیه‌های صحی را به خصوص استفاده از دستکش هنگام ذبح و پختن گوشت به گونه کامل جدا رعایت نمایند.
با امید یک جامعه صحتمند و به دور از هر نوع مرض در سراسر افغانستان!
یادآوری می کنیم، که تا اکنون در افغانستان بیش از 36 هزار بیمار کرونایی شناسایی شده که از این میان بیش از 25 هزار درمان و بیش از 1200 نفر جان باخته اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала