Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: همیشه گفته‌ام که رئال مادرید یک تیم مهم و قدرتمند است

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانۀ دیدار حساس منچسترسیتی -  رئال مادرید، پپ گواردیولا به ستایش از کهکشانی‌ها پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی در این سال‌ها به عنوان یک سرمربی در بالاترین سطح فوتبال با بهترین مربیان و تیم‌های دنیا تقابل داشته است.

فران تورس - اسپوتنیک افغانستان
گواردیولا در آستانه جذب وینگر مورد نظرش

گواردیولا در معتبرترین لیگ های دنیا از جمله لالیگا، بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس و البته لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و حالا از تجربیات بسیار بالایی برخوردار است؛ تا جایی که بسیاری او را بهترین مربی دنیا می دانند. سرمربی سیتیزن‌ها اما در تازه‌ترین اظهاراتش به تمجید از رئال مادرید پرداخته است.

گواردیوال در این رابطه گفت:«همیشه گفته‌ام که رئال مادرید یک تیم مهم و قدرتمند در حرفه ام بوده و آنها کمک زیادی به من کرده اند. جدال سخت با رئال مادرید ژوزه مورینیو، مانوئل پیگرینی و دیگر مربیان این تیم، باعث شده که من به مربی بهتری تبدیل شوم. با این حال اگر از من بپرسید که سخت‌ترین رقیبم کدام تیم بود قطعاً پاسخ لیورپول خواهد بود
او در ادامه بیان داشت:«لیورپول در اولین سالهایی که وارد انگلیس شدم کمی ضعیف تر از حالا بود و البته رئال مادرید قدرتمندتر. حالا اما این لیورپول سخت‌ترین حریفی بود که در دوران مربیگری با آن روبرو شده ام. سخت‌ترین حریفی که من در حرفه ای با آنها روبرو شدم لیورپول امسال و سال گذشته بوده است. اگر شما کمی در برابر آنها تعلل کنید قطعاً فضا را برایتان می بندند و شما اجازه فرارکردن پیدا نمی کنید.»
مربی منچسترسیتی در خصوص بازی برگشت مقابل رئال مادرید نیز گفت:«دوست دارم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. صادقانه من خسته شدم، سال اول ، سال دوم و در ادامه‌اش سال سوم و چهارم و سال‌هایی که می‌گذرد خسته‌ام کرده است. اگر تیم من بتواند خوب بازی کند ما می‌رویم که مثل بقیه تیم‌ها قهرمان شویم ولی اگر نتوانیم ببریم مهم‌ترین نکته‌اش این است که تلاش کرده‌ایم.»

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала