Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا تایید کرد؛ دیدار برگشت بارسا – ناپولی در نیوکمپ

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا از قطعیت برگزاری بازی برگشت بارسلونا در مقابل ناپولی در ورزش‌گاه نیوکمپ و به میزبانی بلوگرانا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، حال آن‌که باشگاه ناپولی در حال ایجاد فشار رسانه‌ای برای عدم برگزاری بازی برگشت بارسلونا و ناپولی در نیوکمپ و انتقال آن به پرتگال یا آلمان بودند، یوفا رسماً روی مواضع خود ایستاد و به این قضایا واکنش نشان داد.

اتحادیه فوتبال اروپا یوفا رسماً تأیید کرد که بازی بارسلونا و ناپولی طبق برنامه‌ریزی‌هایی که قبلا صورت گرفته در 8 آگوست (18 اسد) در نئوکمپ برگزار خواهد شد. یوفا نوشت:" ما بر وضعیت نظارت می‌کنیم." 

لیگ قهرمانان اروپا طی 10 روز آینده از سر گرفته می‌شود و آمارِ رو به رشد بیماران کرونایی در اسپانیا نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. مدیر ناپولی، اورلیو دی لورنتیس گفته بود:" این بازی باید به پرتگال یا آلمان منتقل شود جایی که قرار است میزبان مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا باشند." 

اما یوفا تأیید کرده که بازی های برگشت در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه های خانگی مربوط به باشگاه‌ها برگزار شوند و ناپولی باید طبق برنامه‌ریزی‌ها در نئوکمپ مقابل بارسلونا قرار بگیرد. بیانیه منتشر شده توسط یوفا می گوید:" ما وضعیت را تحت نظر داریم و با مقامات محلی در تماس هستیم. این بازی طبق برنامه ریزی در بارسلونا برگزار خواهد شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала