Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای نیمکت نشین در مادرید خوشحال است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود این که گرت بیل در برنامه های تاکتیکی زیدان هیچ جایی ندارد، اما ستاره ولزی هیچ برنامه های برای قصد ترک تیمش را ندارد و میخواهد در جمع شاگردان زیدان بماند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل 31 ساله که تنها 16 بار برای تیمش در رقابتهای این فصل به میدان رفته است اعلام کرده است که میخواهد تا پایان قراردادش در رئال بماند. او اعلام کرده زندگی در مادرید را دوست دارد و به فکر ترک این شهر نیست.

از سویی نیز مدیر برنامه هایی این بازیکن ولزی نیز چند روز پیش به بی بی سی گفته گرت بیل میخواهد به فوتبالش در رئال ادامه دهد.

البته هنوز مشخص نیست که زیدان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان و در دیدار حساس مقابل منچسترسیتی به این بازیکن میدان خواهد داد یا خیر.

بیل اخیرا به رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز هم تاکید کرده است که میخواهد در دو سال باقی مانده از قراردادش در رئال مادرید بماند.

گرت بیل که در طی یک ماه گذشته با نیمکت نشینی در تیمش حاشیه های زیادی را ایجاد کرده زمزمه های خروجش از رئال مادرید هم شنیده شد، اما برخلاف شایعات و خبرهای منتشر شده، بیل که تنها دو گل در این فص برای تیمش به ثمر رسانده میخواهد کماکان لباس رئال را برتن داشته باشد.

رئال مادرید در صورتی که بخواهد قرارداد این بازیکن را فسخ کند باید رقم بالایی را برای پرداخت دو سال دستمزد این بازیکن بپردازد که بدون شک با توجه به بحران اقتصادی کرونا ویروس این اتفاق میتواند به نفع این تیم نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала