Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری پی اس جی برای حضور امباپه در جدال آتالانتا

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همبازی کلیان امباپه در پاریسن جرمن امیدوار است این ستاره فرانسوی بتواند در آغاز مجدد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیمش را همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه ستاره جوان پاریسن جرمن در جریان دیدار هفته گذشته این تیم در فینال جام حذفی برابر سنت آتین از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید و مجبور شد بازی را ترک کند.

معایتات پزشکی روی پای امباپه نشان داد این بازیکن 10 تا 15 روز از میادین دور است و بدین ترتیب دیدار حساس تیمش برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

شب گذشته نیز پی اس جی با شکست لیون در ضربات پنالتی قهرمان جام اتحادیه شد تا یاران امباپه هر سه جام داخلی فوتبال فرانسه را تصاحب کنند.

پس از پایان فینال دیشب، آندره هررا هم تیمش امباپه در جریان نشست خبری اعلام کرد پی اس جی برای حضور او در مسابقه آلانتا امیدوار است.

هررا در ای خصوص گفت: ما نسبت به امباپه خوش بین هستیم. که او می تواند بی سر و صدا راه برود ، او با وجود جوانی یک فوتبالیست حرفه ای است. او واقعاً می خواهد بازی کند. او هر روز صبح و بعد از ظهر کار میکند تا خودش را به بازی برساند. البته ما بازیکنان دیگری هم مثل نیمار، سارابیا، ایکاردی، دیماریا داریم، ولی کیلیان برای ما بازیکن مهمی است. او سعی میکند به بازی مقابل آتالانتا خودش را برساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала