Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی نیمار و یارانش در جام اتحادیه فرانسه؛ سه گانه تکمیل شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن جرمن در دیدار پایانی رقابت های جام اتحادیه باشگاه های انگلیس به سختی از سد المپیک لیون گذشت و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در فینال رقابت های جام اتحادیه تیم های پی اس جی و المپیک لیون در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس به مصاف هم رفتند که این دیدار در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 به سود پاریسی ها به کار خود پایان داد.

دو تیم در جریان 120 تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ضیافت پنالی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.

در ضربات پنالتی نیز عملکرد دو تیم نزدیک بود تا این که پنالتی پنجم لیون توسط ترآوره خراب شد. در ادامه نیز پاریسی ها با گل پابلو سارابیا قهرمانی جام اتحادیه را جشن گرفتند.

به این ترتیب پاریسن جرمن که پیش از این قهرمانی لیگ و جام حذفی را نیز به خود اختصاص داده بود با کسب جام اتحادیه هر سه جام داخلی فوتبال فرانسه را دریافت کرد و حالا نیز میتواند با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل رویایی اش را به پایان برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала