Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهار باشگاه لالیگایی به دنبال جذب بازیکن جاپانی رئال مادرید + عکس

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن جاپانی رئال مادرید در تیررس چهار باشگاه لالیگای قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، تاکفوسا کوبو بازیکن جاپانی رئال مادرید مشتریان پرشمار زیادی دارد که برخی ممکن است مصرانه تر به دنبال خرید او باشند.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
غیر قابل باور؛ 30 باشگاه از جمله پی‌اس‌جی و میلان به‌دنبال کوبو

در لالیگا کوبو به طور خاص چهار پیشنهاد دارد: ویارئال، سلتا، گرانادا و اوساسونا. از سویی بتیس و سویا که جزء گزینه های وی بودند، کنار رفتند و به نظر می رسد که شانس پیوستن بازیکن جاپانی به چهار تیم مورد اشاره بیشتر است. رئال مادرید کاملا اطمینان دارد که آینده کوبو باید در اسپانیا باشد و این بازیکن باید به تیمی از لالیگا قرض داده شود هر چند که تیم های خارجی هم او را می خواهند.

کوبو نمی تواند فصل آینده بخشی از ترکیب رئال مادرید باشد چرا که سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی با حضور میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو گوئس خوب است. تا سال اینده وینی پاسپورت اسپانیایی خواهد گرفت و جا برای تاکه باز می شود. این بازیکن تا آن زمان می تواند برای حضور در رئال مادرید تجربه اندوزی کند.

در حال حاضر گفته می شود که اوساسونا بیش از سایر مشتریان به خرید کوبو مشتاق است و مدیران و سرمربی این تیم نیز با تاکه تماس گرفته اند و خواستار خرید قرضی وی شده اند. تاکفوسا کوبو بازیکن ژاپنی رئال مادرید که فصل گذشته قرضی به مایورکا رفت و عملکرد خوبی داشت، در این تابستان پیشنهادهای زیادی خواهد داشت و یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала