Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی پوچتینو برای مربیگری مسی در نیوکمپ

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو سال از ادعای مائوریسیو پوچتینو که 'هرگز در بارسلونا مربیگری نخواهد کرد' میگذرد اما اکنون او آماده شده تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق اسپانیول و تاتنهام اسپرز در حالی‌که در زمان حضورش روی نیمکت هدایت اسپانیول اعلام داشت که هرگز سرمربیگری بارسلونا را به عهده نخواهد گرفت اما امروز دروازه را به سمت کاتالان‌ها گشود.

او در سال 2019 و پس از 5 سال هدایت تاتنهام از این تیم اخراج شد.

پوچتینو به عنوان بازیکن 10 سال را برای اسپانیول به میدان رفت و سه سال پس از بازنشستگی سرمربی این باشگاه معرفی شد.

پوچتینو در چندین مورد از چنین ایده‌ای ابراز پشیمانی کرد اما اخیراً در سال 2018 وقتی ادعا کرد به دلیل روابط نزدیکش با اسپانیول، تاتنهام اسپرز و نیولد اولد سونس هرگز مربیگری بارسا، آرسنال یا روزاریو را نخواهد کرد.

Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
پوچتینو یک قدم به نیمکت یوونتوس نزدیک شد

وی گفت: "من ترجیح می‌دهم در مزرعه خود در آرجانتین کار کنم تا اینکه در مکان‌های خاصی کار کنم."

اما او اکنون به این گفته بزرگ پاسخ داده است. وی به ال پاوس گفت: "من باید خوب توضیح دهم. من آن سال در بارسلونا بودم و با بارتومئو در یک نوار ملاقات کردم."

وی اضافه کرد: "ما به یکدیگر خوش آمد می‌گفتیم زیرا بچه‌ها را به همان مدرسه می‌بریم و پنج دقیقه با هم صحبت می‌کردیم. این شایعه ایجاد شد ولی زنگ خطر جدی نبود زیرا تیم‌های بیشتری بودند که مرا می‌خواستند. وقتی آنها [خبرنگاران] از من [درباره جلسه] سؤال کردند من می‌خواستم آنرا به طور جدی حل و فصل کنم. نمی‌خواستم به بارسلونا بی احترامی کنم."

او در ادامه تصریح کرد: اسپانیول نامی را برای من رقم زده اما من متكبر نیستم و دوست نداشتم چنین حرف‌هایی را بزنم."

پوچتینو از ماه نوامبر سال گذشته هنگامی که وی توسط اسپورز اخراج شده بود تنها چند ماه از هدایت این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌گذشت.

در حال حاضر بارسا توسط کیکه ستین هدایت می‌شود اما به دنبال عدم موفقیت وی در حفظ عنوان لالیگا پس از جایگزینی ارنستو والورده در اوایل سال جاری، گزارش‌ها حاکی است که وی در صورت پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در وظیفه اش باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала