ارزش بیتکوین برای نخستین بار در سال جاری، از ۱۲ هزار دالر بالا رفت

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر ارزش بیتکوین برای نخستین بار در سال جاری، از ۱۲ هزار دالر بالا رفت
ارزش بیتکوین برای نخستین بار در سال جاری، از ۱۲ هزار دالر بالا رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارزش یک بیتکوین برای نخستین بار از اول اگست سال گذشته، از ۱۲ هزار دالر بالا رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت CoinMarketCap، ساعت ۷:۴۰ صبح تاریخ ۲ اگست ۲۰۲۰، قیمت یک بیتکوین ۱۱۹۲۲.۸۶ دالر بوده است.

این سایت پس از محاسبه میانگین قیمت بیتکوین در ۲۰ پورتال مختلف، افزایش قیمت ۴.۵۹ درصد بیتکوین را به ثبت رسانده است. با این حال، براساس اطلاعات Binance، در یک ساعت گذشته، بیتکوین به بالاترین قیمت از ۹ اگست سال ۲۰۱۹ یعنی ۱۲۱۲۳.۴۶ دالر رسیده است.

تنش به خاطر بیت کوین در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
تنش به خاطر بیت کوین در امریکا

یک هفته قبل، ۲۶ جولای قیمت بیتکوین به ۱۰ هزار دالر رسید. تحلیلگران افزایش شدید قیمت رمزارز را به تضعیف ریکاردی دالر در بازار جهانی، ارتباط می‌دهند.

قابل ذکر است که رئیس جمهور روسیه قانون دارایی‌های مالی دیجیتال و ارز دیجیتال را که در چارچوب آن از سال ۲۰۲۱ امکان انجام معاملات با ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد، به امضا رسانید اما در عین حال رئیس جمهور روسیه استفاده از رمزارز به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت، ممنوع اعلام نمود.

در این قانون رمزارز یک واحد پول روسیه، یک کشور خارجی یا یک واحد پول بین المللی در نظر گرفته نخواهد شد. این قانون همچنین فروش یا خرید ارز دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت هزینه کالا، کار و خدمات ممنوع می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала