Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان ونگر از رسیدن امباپه در لیگ قهرمانان

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که از مصدومیت کیلیان امباپه ده روز می‌گذرد اما آرسن ونگر مطئمین است که او به بازی مقابل آتالانتا می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، 10 روز از مصدومیت کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن ژرمن می‌گذرد و در حالی‌که پاریسی‌ها در آستانه حساس‌ترین بازی برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا دارد مشخص نیست که آیا این مهاجم فرانسوی قادر به همراهی تیم است یا خیر. این مهاجم 21 ساله از زمان فینال کوپه د فرانس رنج می‌برد و امیدوار است که بتواند در این دیدار مهم حضور پیدا کند.

بنابراین مراقبت‌های اساسی انجام می‌شود تا او در روزهای آینده از نظر جسمی به سطح بالایی برسد و دوباره به تناسب اندام خود دست یابد اما یکی از کارشناسان به اکیپ فرانسه با اطمینان گفته است: "احتمال 90٪ وجود دارد. من کاملا مطمئن هستم که او مقابل آتالانتا بازی خواهد کرد."

بنابراین ما از بدترین وضعیت برای کیلیان امباپه ترسیدیم اما او بالاخره می‌تواند با PSG در برابر آتالانتا حضور داشته باشد و این یکشنبه در میکروفون اروپا 1 آرسن ونگر همچنین می‌خواست نسبت به حضور بازیکن فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا اطمینان داشته باشد. آلزاتی با تجربه خود در فوتبال سطح بالا این حرف را زد: "دیدم چه اتفاقی برای او افتاده است. من فکر می‌کنم او بازی خواهد کرد و فکر می‌کنم او هم به این امر اطمینان دارد. چیزی به من می‌گوید و من عادت کرده‌ام وقتی که آنها به شدت آسیب دیده‌اند ورزشکاران برتر را تماشا کنم. من فکر می‌کنم یک نوع اعتماد وجود دارد که از نزدیک به آن نگاه می‌کنیم. من تقریبا مطمئن هستم که او مقابل آتالانتا بازی خواهد کرد. من به او اعتقاد زیادی دارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала