Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جذب مسی فقط در رویا ممکن است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی Russia World Cup Argentina - Iceland
مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که گزارش ها حاکی از آن است که اینتر در صدد جذب لیونل مسی در پایان فصل آینده است، اما مدیر ورزشی این تیم باز هم این اخبار را حاشیه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است اخبار ضد و نقیضی در خصوص تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در رسانه ها منتشر میشود.

پس از حذف بارسا از جام حذفی و عملکرد ضعیف این تیم در رقابت های لالیگا که در نهایت منجر به از دست رفتن قهرمانی لالیگا شد، مسی اوضاع خوبی در بارسا ندارد و منتقد وضعیت کنونی تیمش است.

منابع نزدیک به بارسلونا گفته اند مسی به دلیل نارضایتی از وضعیت خودش و بارسا قصد تمدید ندارد و میخواهد در فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد از جمع تیم محبوبش جدا شود.

یکی از تیم هایی که بلافاصله پس از شایعات عدم تمدید قرارداد مسی برای جذب او اعلام آمادگی کرد، اینتر بود.

در طی دو روز گذشته منابع خبری در ایتالیا مدعی شدند اینتر با بسته ای به ارزش 260 میلیون در صدد جذب لیونل مسی در تابستان آینده است و میخواهد این فوق ستاره آرژانتینی را به سن سیرو بکشاند.

اما پپ ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر یک بار دیگر این ادعای رسانه ها را شایعه خواهند و اعلام کرد اینتر هیچ تقلایی برای جذب مسی نخواهد کرد، زیرا جذب او امکان پذیر نیست.

پپ ماروتا در گفتگوی اختصاصی با اسکای اسپورت گفت: "ما باید در مورد شایعه جذب لیونل مسی واقع بین باشیم، ما برای او و بارسلونا بسیار احترام قائلیم، اما جذب مسی در واقعیت رخ نمی دهد و گرچه هر تیمی رویای داشتن این بازیکن را در سر دارد، اما پرداختن به این شایعات بی احترامی است. ما باید در دنیای واقعیت زندگی کنیم، همه می دانیم که مسی بازیکن خوبی است، اما او در بارسلونا حضور دارد. شرایط مسی در بارسا بسیار خوب است و فکر می کنم او دوران ورزشی اش را در این تیم تمام خواهد کرد. جذب لیونل مسی فقط در رویا و فوتبال فانتزی امکان پذیر است و گرچه هدف ما استفاده بهینه از موقعیت هاست، اما تصور می کنم فرصتی در مورد لیونل مسی وجود ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала