Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

3 سال خیانت؛ انتقال نیمار به پاریس سه ساله شد

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از زمان انتقال نیمار جونیور ستاره برزیلی بارسلونا به پاری سن ژرمن درست 3 سال گذشت.

به گزارش اسپوتنیک، در چنین روزی انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن در بدل پول هنگفت 220 میلیون پوند انجام شد و درست از آن روز سه سال می‌گذرد.

سه سال خیانت بزرگ نیمار

این دوشنبه نیمار سومین سالروز انتقال بحث برانگیزش به پی‌اس‌حی را را جشن می‌گیرد و به همین دلیل خیانت بزرگ وی به بارسلونا که این بازیکن را از سانتوس خریده بود می‌گذرد. او تسکین لئومسی و نقش پرچمدار این باشگاه در میادین را بر عهده گرفت. اما پیشنهاد بالای 200 میلیونی سران قطری باشگاه پاریسی به وی، باعث شد تا نیمار تصمیم بگیرد که مسیر جدیدی را برای دوران حرفه‌ای خود انتخاب کند و از باشگاهی که آرزویش را داشت جدا شد. او با انتقال 220 میلیونی یورویی حس عمیقی از بی اعتمادی را در بارسا به جا گذاشت. تکان دهنده ترین چیز این است که نه PSG با وی جاه طلبی‌های خود را برآورده کرده و نه کسی توانسته شکافی را که در جایگاه او در بارسلونا باقی مانده پر کند.

او با تیم بلوگورا در چهار فصل 10 عنوان قهرمانی از جمله جام جهانی باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد در حالی‌که در طی سه سال پیراهن پی اس جی را پوشیده و تنها 9 جام کسب کرده است. با PSG فقط در فرانسه توانسته بدرخشد نه در سطح بین المللی. و مصدومیت به او اجازه نمی‌دهد بیش از حد نمایش بهتری ارائه کند.

 

رشد

به عنوان نمونه کافی است که وی در چهار فصل به عنوان بازیکن بلوگرانا 123 بازی انجام داد و آن 68 گل به ثمر رساند و 38 پاس گل ارسال کرد. تأثیر وی در بازی بارسلونا قابل توجه بود زیرا این واقعیت نشان می‌دهد که او هر 94 دقیقه بازی (در کل 10.021) در یک گل زده است.

از سوی دیگر با PSG او تنها توانسته 52 بازی لیگ داشته باشد اگرچه تأثیر وی در گل‌های تیمش بیشتر بوده است. او در 4549 دقیقه‌ای که در کل رقابت‌ها بازی کرده 47 گل و 26 پاس گل داشته، این بدان معنی است که او هر 62 دقیقه یک گل زده است.

اندکی پس از ورود به پاریس نیمار متوجه شد که اشتباه کرده اگرچه بعضی اوقات تصحیح یک اشتباه و بازگشت به جایگاه اول کار دشوارتر از آن است که به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала