Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند سنگین جدایی «آنسو فاتی» برای تکرار نشدن ماجرای نیمار

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد با گذاشتن بند جدایی 400 میلیون یورویی در قرارداد آنسو فاتی این بازیکن را از باشگاه‌های متمول اروپایی دور کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از جدایی شوک‌آور نیمار در سال 2017 اوضاع خوبی را به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا سپری نکرده و با وجود خرید کوتینیو و دمبله نتوانسته جانشین مناسبی برای ستاره برازیلی پیدا کند.

Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
بارسا در اندیشۀ کوتاه سازی دست رقبأ به فاتی

حالا بارسایی‌ها می‌خواهند برای تکرار نشدن فاجعه جدایی 222 میلیون یورویی نیمار و پیوستنش به پاری‌سن ژرمن، بند جدایی آنسو فاتی ستاره 17 ساله و گلزن خود را به 400 میلیون یورو برسانند. بارسلونا امیدوار است که آنسو فاتی را به عقد قرارداد جدیدی که شامل بند آزادی 400 میلیون یورویی است، ترغیب کند.

این خواسته کاتالان‌ها برای این است تا دست باشگاه‌های دیگر که خواهان فاتی هستند، از این پدیده جوان دور شود و کابوس نیمار دیگری برای آنها نباشد. ز این رو برنامه باشگاه بارسلونا این است که به زودی دوباره با فاتی وارد مذاکره شود و علاوه بر بالا بردن غرامت فسخ قرارداد این بازیکن و رساندن آن به 400 میلیون یورو، حقوق او را نیز همتراز با دیگر ستاره‌های تیم افزایش دهد.

در واقع در قرارداد قبلی که بارسلونا با آنسو فاتی در پایان سال گذشته بست، باشگاه احتمال افزایش دوباره بند فسخ این قرارداد را پیش‌بینی کرده و به همین دلیل در آن قید شده بود که به محض تبدیل شدن فاتی به یکی از بازیکنان تیم اصلی باشگاه، قراردادی جدید با حقوق و بند فسخ جدید با او منعقد شود، اتفاقی که انتظار می‌رود با آغاز فصل جدید رخ دهد. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که مشتریان فاتی شانسی برای خارج کردن او از بارسلونا داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала