خرید تیک‌تاک از سوی مایکروسافت تأیید شد

© Depositphotos.com / Josekubeخرید تیک‌تاک از سوی مایکروسافت قطعی شد
خرید تیک‌تاک از سوی مایکروسافت قطعی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت آمریکایی مایکروسافت سرانجام تمایل خودرا برای خرید تیک تاک از بایت‌دنس چینی تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت فناوری آمریکایی مایکروسافت، یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات برای خرید تیک‌تاک از بایت‌دنس ادامه مداردو هدف این است که تا 15 سپتامبر توافقی حاصل شود.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای روز یک‌شنبه 31 جولای اعلام کرد: «مایکروسافت از نگرانی رئیس جمهور و تلاش او برای رسیدگی به این موضوع قدردانی می‌کند. این شرکت متعهد است که اپلیکیشن تیک تاک را به شرط بررسی کامل امنیتی و ارائه منافع اقتصادی مناسب به آمریکا و خزانه داری این کشور به دست آورد».

آخرین هشدار پاکستان به محتویات غیراخلاقی تیک تاک - اسپوتنیک افغانستان
آخرین هشدار پاکستان به محتویات غیراخلاقی تیک تاک

ترامپ پیش از این با مطرح کردن این ادعا که شبکه اجتماعی چینی تیک تاک از اطلاعات کاربران آمریکایی جاسوسی می‌کند و ابزاری برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، از احتمال ممنوعیت استفاده از آن در آمریکا خبر داده بود.

مایکروسافت درباره خرید تیک تاک گفت: ساختار جدید براساس تجربیات مورد علاقه کاربران این پلتفرم  ساخته و از سوی دیگر قابلیت های امنیتی در طراز جهانی و اقدامات حفاظتی نیز انجام می شود.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مایکروسافت از نگرانی رئیس جمهور و تلاش او برای رسیدگی به این موضوع قدردانی می‌کند. این شرکت متعهد است که اپلیکیشن تیک تاک را به شرط بررسی کامل امنیتی و ارائه منافع اقتصادی مناسب به آمریکا و خزانه داری این کشور به دست آورد».

  این شرکت فناوری اشاره کرده مذاکرات خرید تیک تاک در مراحل اولیه است و هیچ تضمینی برای نهایی شدن آن وجود ندارد.  علاوه برآن هرگونه قراردادی تحت بررسی های دقیق قرار می گیرد.

این نخستین اظهار نظر رسمی مایکروسافت درباره شایعات خرید تیک تاک است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала