Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال تنها با داشتن رونالدو می‌تواند سیتی را شکست دهد

© AP Photo / Francisco SecoCristiano Ronaldo, futbolista portugués
Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امانوئل آدِبایور ستاره سابق رئال مادرید و سیتی، در مورد دیدار دو تیم سابق خودش صحبت کرد و مدعی شد که رئال تنها با داشتن رونالدو می‌تواند سیتی را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2011 وقتی خوزه مورینیو هدایت باشگاه رئال مادرید را به عهده گرفت، آدِبایور از سیتی به صورت قرضی به این باشگاه پیوست. او هرگز بازیکن فیکس در ترکیب مورینیو نبود اما مطمئناً سهم ارزندۀ در این تیم داشت. او 8 گول به ثمر رساند و نقش مهمی در فینال کوپا‌دل‌ری در فصل نخست حضورش برابر بارسا داشت. آدبایور پس از جدایی ازاولیمپیای پاراگوئه، در حال حاضر بدون باشگاه است.

لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
تمرینات رئال برای نبرد حساس با سیتی + عکس

این بازیکن 36 ساله امروز در گفت‌وگو با آ.اس در مورد دیدار دو تیم سابق خود صحبت کرد و مدعی شد که رئال دوسال قبل و با داشتن رونالدو می‌توانست سیتی را شکست دهد.

آدِبایور در این مورد گفت:" اگر شما دو سال پیش این سؤال را از من پرسیده بودید، من می گفتم بله. رئال با کریستیانو می‌توانست سیتی را شکست دهد. در آن زمان، آن‌ها بهترین مهاجم را داشتند که یک ماشین گولزنی است. او می‌توانست هر لحظه اختلاف ایجاد کند و در هر فصل 50 گول بزند. رئال دیدار رفت را در خانه با نتیجه 1-2 شکست خورده و  حالا پیروزی در خارج از خانه دشوار است اما ناممکن نیست. رئال بازیکنان با تجربه مانند مارسلو، بنزما و کورتوا را دارد و آن‌ها عادت دارند در بازی‌های بزرگی مثل این دیدار بازی کنند و حتی به پیروزی برسند."

رئال مادرید جمعه شب در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی می‌رود و برای راهیابی به مرحله بعدی، نیاز به پیروزی 0-2 دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала