Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو گزینۀ شماره یک بارسا در صورت اخراج ستین

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک نشریه انگلیسی، در صورت اخراج کیکه ستین از نیمکت بارسلونا، پوچتینو گزینه شماره یک آبی‌اناری‌ها خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد اما خودش هم میتواند در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان از بارسلونا اخراج شود. ستین لالیگا را به رئال مادرید باخته و هم اکنون باشگاه بارسلونا به دنبال عملکرد این مربی در لیگ قهرمانان خواهد بود در نتیجه اگر عملکرد ضعیفی داشته باشد او هم از بارسلونا اخراج خواهد شد.

آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان
پوچتینو و آلگری، گزینه‌های اصلی اینتر برای جانشینی کونته

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی میل»، پوچتینو سرمربی اسبق تاتنهام گزینه شماره یک بارسلونا در صورت اخراج این مربی خواهد بود. از پوچتینو در سال های اخیر به عنوان جانشین ارنستو والورده در بارسا هم یاد می شد اما زمستان 2018 او در واکنش به این شایعات، اظهارنظر جالبی کرد.

او در این باره گفته بود:«هرگز در بارسلونا و آرسنال کار نخواهم کرد چون در اسپانیول بازیکن و مربی بودم و حالا هم در تاتنهام کار می‎کنم. من در نیوولز اولدبویز آرژانتین رشد کردم و هرگز سرمربی روساریو سنترال هم نخواهم شد. این تصمیم من است. ترجیح می‎دهم در مزرعه ام در آرجنتین کشاورزی کنم تا در این تیم‌ها مربی باشم.»
چندین ماه بعد، پوچتینو در مصاحبه با ال پائیس به نوعی حرف خود را پس گرفت و گفت:«لازم است در مورد آن حرفم توضیحاتی بدهم. دو سال و نیم پیش در بارسلونا بودم و در یک کافه با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا برخورد کردم. فرزندانم مان در یک مدرسه تحصیل می کردند و از هم شناخت داشتیم. پنج دقیقه با هم صحبت کردیم و سپس شایعات شروع شدند. وقتی از من در مورد ملاقات با بارتومئو سوال کردند، می خواستم پاسخی بدهم که هرگونه شایعه پراکنی متوقف شود و به همین دلیل آن جواب تند را دادم.»
این مربی آرجنتینی در ادامه گفت:«باید بگویم که اصلا قصد بی احترامی به بارسا را نداشتم و شاید می توانستم به گونه ای متفاوت پاسخ بدهم. در هر صورت من زمانی مربی و بازیکن اسپانیول بودم ولی اصلا خودخواه و مغرور نیستم و حالا از حرفی که زدم، پشیمانم. شاید اکنون به گونه ای دیگر به چنین سوالاتی پاسخ بدهم. در زندگی چیزی قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت که در آینده چه اتفاقی برای شما رخ خواهد داد.»
گفتنی است که امروز رسانه‌های ایتالیایی از او به عنوان گزینه هدایت اینتر میلان نیز یاد کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала