Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام آمادگی ستاره هالندی لیون برای مصاف با رونالدو

عضو شوید
ممفیس دپای اعلام کرد که کاملا برای مصاف با رونالدو و یارانش است و هیچ ترسی از این بازیکن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از بحران کرونا، لیون در فرانسه میزبان یوونتوس بود و این تیم را با نتیجه 0-1 شکست داد تا بیانکونری را در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لباس های عجیب و 5500 پوندی ممفیس دپای + ویدیو

دو تیم قرار است در ورزشگاه الیانز تورین و به تاریخ 8 اگست در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی و در دیدار برگشت به مصاف هم بروند تا تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص گردد.

در آستانه این دیدار حیاتی، ممفیس دپای ستاره هالندی باشگاه لیون که به تازگی از مصدومیت بازگشته است، خود را برای بازی برگشت مقابل یووه کاملا آماده می‌داند و مدعی‌ست که هیچ ترسی از رونالدو و یارانش ندارد.

او در این مورد به سایت یوفا گفت:" پیروزی 0-1 لیون برابر یوونتوس اولین دیداری بود که بعد از مصدومیتم می‌دیدم و روحیه‌ای که در تیم بود، خیلی مرا خوشحال کرد. یوونتوس در آن دیدار خوب بازی نمی‌کرد. اما اکنون پس از ماه‌ها، وضعیت کاملاً متفاوت است. آن‌ها بازی های زیادی انجام داده‌اند، بنابراین از بسیاری از جنبه ها متفاوت شده‌اند. من آماده ام. این تنها چیزی است که با جدیت می‌توانم بگویم که هیچ ترسی از یوونتوس نداریم."

این در حالی‌ست که دپای نزدیک به 5 ماه مصدوم بود و به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و قرار است برابر یوونتوس در آلیانز بازی کند 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала