Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو به بارسلون برمی‌گردد و همسایۀ «لیونل مسی» می‌شود!

© AP Photo / Hussein MallaFormer FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,
Former FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره فوتبال برازیل پس از رهایی از حبس در پاراگوئه می‌خواهد به بارسلون برگردد و همسایه فوق ستاره بارسلونا شود.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو قصد دارد پس از آزادی‌اش از حبس خانگی در پاراگوئه در ایالت کاتالونیای اسپانیا و در همان منطقه‌ای که لیونل مسی زندگی می‌کند ساکن شود.

رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعتراف جالب: به من پول پیشنهاد شد تا رونالدینیو را مصدوم کنم

بر اساس گزارش شبکه ESPN، در این مدت رونالدینیو قصد دارد در منطقه کاستِی‌دِفِلس کاتالونیا اسکان داشته باشد. بر اساس  ادعای این شبکه رونالدینیو پس از آزادی‌ مشروطش به پورتو آلگره برازیل برمی‌گردد تا مدتی را در کنار خانواده‌اش که ماه‌ها از آنها دور بوده سپری کند و بعد از آن راهی بارسلونا می‌شود.

مسی و رونالدینیو از دوران بازی‌شان در بارسلونا روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و حتی در یک مقطع شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه مسی قصد دارد برای آزاد شدن ستاره برازیلی سابق کاتالان‌ها وکیل استخدام کند که البته بعدها این خبر تکذیب شد. رونالدینیو به همراه برادرش در پاراگوئه به جرم جعل پاسپورت دستگیر شد و برای مدت 2 ماه در زندان به سر می‌برد.

ستاره برازیلی با تلاش های زیاد در نهایت از زندان آزاد شد ولی به حبس خانگی در یکی از هتل‌های کشور پاراگوئه محکوم شد تا دوران محکومیتش را پشت سربگذارد. طبق گزارش ها این اسطوره برازیلی تا چند روز آینده از این حبس رهایی می‌یابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала