Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو می‌تواند جای بکام و رونالدو را پر کند

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که جیدون سانچو می‌تواند در این تیم مثل دیوید بکام و کریستیانو رونالدو بدرخشد.

به گزارش اسپوتنیک، فیل نویل، اسطورۀ باشگاه منچستریونایتد به این بارو است که جیدون سانچو، ستاره تیم ملی انگلیس و دورتموند، می‌تواند پا جای پای کریستیانو رونالدو و دیوید بکام در منچستریونایتد بگذارد.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
سانچو در یک قدمی شکستنِ رکورد بیل و پوگبا
در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر قطعی شدن انتقال سانچو به یونایتد منتشر شده است. فیل نویل در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت:«مردم درباره پیوستن گرالیش صحبت می‌کنند اما حالا که ما برونو فرناندز را داریم آیا به شماره 10 دیگری نیاز هست؟ فکر می‌کنیم سمت راست جایی است که باید عملکردمان در آن را بهبود ببخشیم و به یک وینگر نیاز داریم.»
فیل نویل در ادامه گفت:«اگر به تیم‌های بزرگ تاریخ یونایتد نگاه کنید ما کسانی مثل بکام و رونالدو را داشتیم که در جناح راست می‌درخشیدند. سانچو می‌تواند در این پست بازی کند و بدرخشد. به نظر من او بهترین خرید برای یونایتد است. او بسیار به ترکیب جوان منچستریونایتد می‌خورد.»

در همین مورد نشریه انگلیسی دیلی‌میل خبر داد، باشگاه منچستریونایتد ابتدا می‌خواهد جیدون سانچو را از دورتموند خریداری کند و تا آخرین روزهای نقل و انتقالات برای جذب جک گریلیش از استون‌ویلا صبر خواهد کرد.  دورتموند برای فروش سانچو رقم سنگین 120 میلیون یورو را درخواست کرده که به نظر می‌رسد یونایتد به صورت اقساط مایل است این رقم را به باشگاه آلمانی پرداخت کند.

در طول دوران حضور سر الکس فرگوسن در اولدترافورد، ایجاد فشار از سوی وینگرها یکی از برنامه‌ها و خطرات اصلی یونایتد بود. بازیکنانی چون بکام و کریستیانو رونالدو سمت راست این تیم را قبضه کرده بودند و رایان گیگز نیز وینگر چپ مشهور این تیم بود. یونایتد در طول سال‌ها از سیستم 2 - 4 - 4 فاصله گرفت اما اوله گونار سولشر هنوز در پی بازیکنی است که بتواند به سیستم او در سال 2020 کمک کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала