Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان و دستمزد 7 میلیون یورویی در سال برای زلاتان

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه میلان به تلاش‌های خود برای حفظ زلاتان در سن‌سیرو ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سایت کالچومرکاتو ایتالیا خبر داد، باشگاه میلان برای تمدید قرارداد زلاتان، مبلغ 7 میلیون یورو در سال به این ستاره کهنه‌کار سوئدی پیشنهاد داده است. گفته می‌شود این ستاره سوئدی برای ماندن در جمع میلانی‌ها متقاعد شده است و به کار زیر نظر استفانو پیولی ادامه خواهد داد.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاریخ سازی زلاتان در سری آ

هنگامی که زلاتان ابراهیموویچ در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی شش ماهه به میلان پیوست، شاید کمتر کسی تصور می کرد که این بازیکن بتواند تا این حد باعث پیشرفت روسونری شود و این چنین تاثیر شگرفی روی عملکرد شاگردان استفانو پیولی بگذارد. زلاتان اما با همان جاه‌طلبی همیشگی میلان را به سمت موفقیت سوق داد و این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها حضور خود در رقابت‌های لیگ اروپای فصل آینده را قطعی کرده است.

پائولو مالدینی، اسطوره روسونری و مدیر فعلی باشگاه میلان روز گذشته اعلام کرد در برنامه های فصل آینده روی زلاتان حساب باز کردند و می خواهند از تجربه این ستاره سوئدی استفاده کنند. مهاجم 38 ساله سابقه بازی برای تیم های بزرگی مثل اینتر، بارسلونا و پاری‌سن‌جرمن را در کارنامه اش دارد.

ابرای 38 ساله پس از پیوستن به میلان در ماه جولای نمایش خیره‌کننده‌ای در ترکیب روسونری داشته و در 18 بازی 10 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала