Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران رئال مادرید روی اعصاب گرت بیل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره ولزی رئال مادرید به انتقاد از رفتار هواداران این تیم پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل، از محدود بازیکنان فوتبال است که رابطه خوبی با هواداران تیمش ندارد. ستاره ولزی در این سال‌ها بارها از سوی بخش بزرگی از هوناداران در برنابئو هو شده است.

Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل؛ سرنوشت ساز 2016 فراموش شده 2020
ستاره ولزی رئال مادرید در مصاحبه‌ای مدعی شد اینگونه اعتماد به نفس بازیکن در زمین پایین می آید و این رفتارها بیشتر مختص هواداران رئال مادرید است. او در این خصوص اظهار داشت:«این بزرگترین علامن سوال من است. به این مسائل توجهی نمی کنم، زیرا اگر شما شرایط خوبی در زمین نداشته باشد، انتظار دارید که هواداران پشت سر شما باشند تا تلاش کنید عملکرد بهتری ارائه داده و آنها را راضی کنید، اما به نظر می‌رسد که برخی از هواداران برعکس عمل می کنند.»
بیل در ادامه بیان داشت:«آنان علیه شما سوت می زنند و این فقط باعث می شود شما حس بدتری داشته و اعتماد به نفس تان را از دست بدهید. شما بدتر بازی می کنید و این بیشتر باعث ناامیدی هواداران می شود. این بخشی از روند مرسوم در رئال مادرید است. در دیگر تیم ها نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد، اما این رفتارها بیشتر در مورد هواداران رئال مادرید مرسوم است.»
ستاره ولزی کهکشانی‌ها در پایان گفت:«در برخی مواقع ممکن است من شانسی گلزنی را به راحتی از دست بدهم. وقتیعلیه شما سوت می زنند و با خودتان فکر می کنید من همین حالا نیز اعتماد به نفسم را به خاطر از دست دادن موقعیت باخته ام و با این واکنش که شرایطم بدتر می شود. وقتی موقعیت بعدی برای تان ایجاد می شود توپ فوتبال مانند گلف می شود و انگار دروازه کوچک تر به نظر می رسد.»
 گرت بیل در شب قهرمانی رئال مادرید نیز دست از حاشیه سازی برنداشت و در هنگام برگزاری جشن رفتارهای عجیبی از خود نشان داد. ستاره ولز هنگام قرار گرفتن جام بر فراز دستان سرخیو راموس به وضوح از دیگر بازیکنان فاصله گرفته بود و در نهایت بعد از گذشت لحظاتی و در حالیکه هنوز بازیکنان در حال جشن گرفتن بودند، ترجیح داد راهی رحتکن شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала