Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما پس از بازنشستگی: دوست‌دارم راه «مایک تایسون» را ادامه دهم!

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید علاقه دارد بعد از وداع با فوتبال رشته های رزمی را نیز امتحان کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در گفت‌و‌گویی در یوتیوب با فواد عزبیری، کیک بوکسر فرانسوی از علاقه‌اش به ورود به این عرصه بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال خبر داد.

Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
بنزما: دوست دارم روزی مربی رئال مادرید شوم!
مهاجم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت:«وقتی دوران فوتبال حرفه‌ای من تمام شد، 6 ماه به صورت جدی، تمرین رزمی خواهم کرد و اگر مربی‌ام تشخیص داد که آماده مبارزه هستم، مشکلی برای مبارزه نمی‌بینم. من همیشه،‌ مایک تایسون، قهرمان پیشین سنگین وزن بوکس جهان را تحسین کرده‌ام. او همواره به خاطر قدرت، انگیزه و اراده‌اش، مورد تحسین من بوده است. علاوه بر این،  تایسون در حالی به این جایگاه رسید که کسی انتظارش را نداشت
بنزما در پایان اظهار داشت:«ورزش‌های رزمی مرا به هیجان می‌آورد و من عاشق تمرین رزمی هستم. وقتی دوران فوتبال حرفه‌ای من تمام شد، 6 ماه به صورت جدی، تمرین رزمی خواهم کرد و اگر مربی‌ام تشخیص داد که آماده مبارزه هستم، مشکلی برای مبارزه نمی‌بینم. به خدا قسم می‌خورم که آمادگی‌اش را دارم.»

کریم بنزما، مهاجم رئال، یکی از امیدهای زین‌الدین زیدان برای جبران شکست 2 بر یک بازی رفت در سانتیاگو برنابئو است. مهاجم 32 ساله رئال اما علاوه بر فوتبال، سرگرمی و مشغولیت‌های دیگری هم دارد. او گفته که بعد از بازنشستگی و آویزان کردن کفش‌هایش ممکن است سراغ ورزش دیگری برود.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала