Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون به کاسیاس: ایکر، بدون تو همه چیز کمتر معنی پیدا می‌کرد + عکس

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان ایتالیایی یوونتوس، به خداحافظی ایکر کاسیاس واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که در چند سال اخیر در تیم پورتو حضور داشت پس از این‌که، در تابستان 2019 دچار سکته قلبی شد، به مدت یک سال نتوانست برای پورتو به میدان برود و اکنون طی بیانیه‌ای رسمی از فوتبال خداحافظی کرد.

پس از اعلام رسمی این خبر، باشگاه رئال به خداحافظی بازیکن سابقش واکنش نشان داد و حالا جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان ایتالیایی یوونتوس نیز با نشر پیام احساسی از رقابت سالم کاسیاس با خودش قدردانی کرد و به خداحافظی او واکنش نشان داد.

بوفون در توییتر نوشت:" همه می‌گویند که تقابل و رقابت ما را بهتر از دیگران می‌کند ولی نه به اندازه‌ای که با خودمان روبه‌رو می‌شویم. شاید این همه راه را رفتن و جست‌وجو کردن بیهوده از کمال گرایی ما را به چیزی که حالا هستیم تبدیل کرد. ممنونم از تو ایکر، بدون تو همه چیز معنای کمتر به خود می‌گرفت."

این در حالی‌ست که بوفون پس از جدایی  کاسیاس از باشگاه رئال مادرید و عدم توجه  این باشگاه به اسطوره خود، به حمایت از همتای خود پرداخته بود .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала