Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رئال به خداحافظی کاسیاس؛ ایکر متعلق به ما است و خواهد ماند + عکس

© AP Photo / Alastair GrantEl portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres
El portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید پس از اعلام خبر رسمی خداحافظی کاسیاس از دنیای فوتبال، به این موضوع واکنش نشان داد و او را بخش بزرگی از تاریخ این باشگاه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز ایکر کاسیاس دروازه‌بان افسانوی تیم ملی اسپانیا، با نشر توییتی خداحافظی خود را از دنیای فوتبال رسماً اعلام کرد و دستکش‌هایش را برای همیشه از دستانش بیرون کرد.

کاسیاس که در آکادمی باشگاه رئال مادرید رشد کرده بود، سال‌ها از دروازه این تیم محافظت کرد و با بالا رفتن سن‌اش راهی باشگاه پورتو و در همین باشگاه بازنشسته شد.

او که 25 سال با پیراهن کهکشانی‌ها به میدان رفته بود، همواره خود را بخشی از این تیم می‌دانست و این باشگاه هم پس از اعلام رسمی خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال، به این موضوع واکنش نشان داد.

رئال با انتشار بیانیه‌ای کاسیاس را بخش بزرگی از تاریخ خویش خواند و برای او آرزوی موفقیت کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است:" باشگاه رئال مادرید با توجه به خداحافظی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال تمام علاقه و احترام خود را به یکی از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه تقدیم می نماید. بهترین دروازه بان تمام تاریخ رئال مادرید هنگامی که تنها 9 ساله بود پا به این جا گذاشت و نزدیک به 25 سال از این پیراهن حفاظت کرد. ما به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ 118 باشگاه رئال مادرید علاقه‌مند هستیم و او نیز عاشق این باشگاه است. دروازه‌بانی که با تمام تلاش و کوشش خود چه در داخل و چه در خارج از زمین به رئال مادرید کمک کرد، امروز از دنیای فوتبال وداع کرد. ایکر کاسیاس متعلق به رئال مادرید است و همیشه نیز آن جا خواهد ماند".

این در حالی‌ست که این باشگاه در زمان جدایی کاسیاس هیچ مراسم خاصی برگزار نکرده بود و همانند یک بازیکنان عادی به او اجازه جدایی داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала