Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوهارت با بدن آراسته به دنبال تیم جدید + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر جوهارت دروازه‌بان سابق منچسترسیتی و انگلستان Футбол. Лига чемпионов. Тренировка "Манчестер Сити"
جوهارت دروازه‌بان سابق منچسترسیتی و انگلستان  Футбол. Лига чемпионов. Тренировка Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوهارت دروازه‌بان سابق انگلستان در حالی که به دنبال باشگاه جدید است تغییر شکل بدنی‌اش به نمایش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، جوهارت دروازه‌بان سابق منچسترسیتی و انگلستان در حالی‌که پس از ترک برنلی در جستجوی باشگاه جدیدی می‌باشد تصاویر از اندام‌اش را به نمایش گذاشت که همه را شگفت زده کرد زیرا او توانسته تغییرات زیادی در بدن‌اش بیاورد.

جو هارت طی چند فصل گذشته زندگی سختی داشته و در تابستان قبل از برنلی جدا شد و در طی بازی‌های اخیر فقط سه بار در همه مسابقات حضور داشته است.

این دروازه‌بان 33 ساله با انتقال به غول لیگ برتر اسکاتلند "سلتیك" ارتباط برقرار كرده و هارت به وضوح مصمم است كه در فُرم خوب باشد.

او با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام نشان داد که در ورزشگاه سخت تمرین کرده است.

ستاره پیشین سه‌شیرها این پست را برای هواداران 1.2 میلیونی‌اش نشر کرده و نوشت: "تنها کاری که من در این لحظه می‌توانم انجام دهم این‌ست که به بدن در مقابل آینه فشار بیاورم. شما آنچه می‌خواهید برنامه یزی کنید می‌رسید. موانعی وجود خواهد داشت. شک خواهید کرد. اشتباهاتی رخ خواهد داد. اما با تلاش سخت، با اعتقاد و اعتماد به نفس خود و اطرافیان هیچ محدودیتی وجود ندارد."

هارت اخیراً در مورد آینده خود معتقد است كه هنوز هم می‌تواند پیشنهادات زیادی داشته باشد.

او می‌گوید: "واقعیتی که مجبور شدم به مدت 18 ماه در لیگ برتر روی نیمکت بنشینم قرار نیست مرا تعریف کند یا خورد کند. من به یاد دارم که هستم. یادم است که برای تیم محلی لیگ یکشنبه بازی کردم و تلاش کردم تا وارد تیم اول شروزبوری تاون شوم. من اوایل یاد گرفتم، شما باید همه چیز را در چشم انداز نگه دارید."

او اضافه کرد: "شما می‌توانید در فوتبال حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشید اما باید در انتقاد از خود قوی باشید آنچه انجام می‌دهید را تحلیل کنید و با آن راحت باشید. شاید مردم فکر می‌کنند زمان ترس است اما از درون زمان آن است که به جلو نگاه کنیم و همه فرصت‌ها را ببینیم. من وقتی نوبت به دروازه‌بان می‌رسد جوان هستم. من حتی وقتی سن و سال ذهنی یک پسر که تازه می‌خواهد به گل برسد جوانتر می‌شوم."

وی گفت: "من هیچ وقت تصور نمی‌کنم که رئال مادرید قصد دارد درب مرا بکوبد ، [تیبو] کورتوا را بیرون بیاورد و مرا وارد کند. اما چیزهای دیگری برای من وجود دارد. من فقط به کسی نیاز دارم که به من ایمان بیاورد و آن ایمان را پس جواب می‌دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала