Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا در یووه ماندنی میشود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس در آستانه تمدید قرارداد با پائولو دیبالا مهاجم آرجنتینی خود می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از توتو مرکاتو وب، پائولو دیبالا که به تازگی به عنوان بهترین بازیکن فصل سری آ انتخاب شده است. در آستانه‌ی تمدید قرارداد با یوونتوس قرار دارد.

یوونتوس علاقه‌مند است تا قرارداد ستاره‌ی آرجنتینی خود را به مدت 5 سال تا 2025 تمدید کند و به نظر می‌رسد در آستانه‌ی توافقی جدید با او قرار گرفته است. پائولو دیبالا در این فصل بالاتر از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سری آ انتخاب شده است. دیبالا از مصدومیتی که در ناحیه‌ی رانِ خود داشت در حال بهبودی است.

 او با یوونتوس موفق شد در این فصل، بانوی پیر را برای نهمین بار پیاپی قهرمان اسکودتو کند و در حال حاضر امیدوار است تا بتواند در بازی تیمش مقابل لیون در دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. لیون در بازی رفت یوونتوس را با یک گل شکست داده است و شاگردان ساری به دنبال کامبک خواهند بود.

به ادعای برخی از رسانه‌های ایتالیایی، پس از دیدار یوونتوس مقابل لیون، قرارداد جدید پائولو دیبالا به امضا رسیده و رسما اعلام می‌شود تا حضور او در یوونتوس برای مدتی طولانی تر تمدید شود. دیبالا از سال 2015 در جمع بیانکونری ها حضور دارد و عملکرد خوبی در این تیم داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала