Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه روز تا دیدار رئال -سیتی؛ تیم زیزو با آرامش کار می‌کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمرین امروز چهارشنبه رئال مادرید برای قبل از بازی با سیتی به روش آرام دنبال شد و زیدان دوست ندارد تیمش وحشت کند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان رئال مادرید در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا امروز با روش آرام تمرین نموده و در بخش فشار بر حریف و مالکیت شان کار کردند.

روز جمعه دو تیم در ورزشگاه اتحاد با هم دیدار می‌کند. دستیابی به سی‌وچهارمین جام لالیگا کمک کرد تا کهکشانی‌ها برای چالش با سیتی اندک احساس آرامش و برتری کنند اما این به گونه واقعی یک چالش بزرگ است که از راه می‌رسد و فقط پیروزی با اختلاف یک گل (2-0) می‌تواند خیال شان را راحت بسازد.

این تیم صبح امروز در "سیواد دپورتیوا" به دور از سایش و پارگی‌های اصلی و تمرکز روی کار توپ تمرین کردند. تمرین با سری توپ و کنترل توپ آغاز شد. سپس زیدان برای تمرینات تحت فشار، تیم را به چند گروه تقسیم کرد.

دروازه‌بان‌ها برای انجام تمرین‌های خاص جدا شدند. سرانجام بازیکنان برای ایجاد مسابقات در ابعاد کمتری به سه گروه تبدیل شدند.

در این جلسه هر دو ایسکو و بیل به طور عادی تمرین کردند و تأیید نمودند که از ضرباتی که چند روز پیش آنها را از میدان جدا کرده بهبود می‌یابند. زیدان می‌تواند در حال حاضر با تمام کارمندان خود به جز ماریانو و راموس در اتحاد حساب کند.

زیرا تنها غایب امروز ماریانو دیاز بود که این مهاجم همچنان به خاطر کرونا ویروس در خانه قرنطین است و راموس اما به خاطر محرومیت نمی‌تواند تیمش را در بازی مقابل سیتی همراهی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала