Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی - مارادونا؛ چالش بزرگ خیریه در آمریکای لاتین

© AP Photo / Marcio Jose Sanchez توصیه عجیب مارادونا به مسی
توصیه عجیب مارادونا به مسی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا قصد دارد تا لیونل مسی کاپیتان بارسلونا را در یک چالش خیریه به خاطر کرونا ویرس به چالش بکشد.

به گزارش اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال آمریکایی جنوبی و جوامع ملی صلیب سرخ {10 کشور عضو آن) متحد شده‌اند تا یک کار خیرخواهانه بی سابقه در امر مبارزه با کرونا ویروس را انجام دهند.

کونمبول چالش "با هم برای آمریکای جنوبی" را راه اندازی کرده که یک فعالیت همبستگی برای مبارزه با اثرات کوید19 می‌باشد زیرا این ویروس به شدت روی آمریکای لاتین تاثیر گذاشته است.

الخاندرو دومینگز رییس کونمبول (Conmebol) این ابتکار عمل را با دعوت از ستاره‌های بزرگ فوتبال آمریکای لاتین (برای تشکیل زنجیره‌ی از اهدای اشیای مهم تاریخ فوتبال) ارائه کرد.

در بیانیه این نهاد آمده که تمام عواید این ابتکار برای بازیابی اثرات کوید 19 استفاده می‌شود، علاوه بر این  تصریح شده که: "برای آمریکای جنوبی مجموعاً از بزرگترین مجموعه اشیاء نمادین فوتبال (ماکت‌های عناوین، لباس ستارگان ورزش این کنفدرسایون، مقالات تاریخی) اهدا شده توسط ورزشکاران یا موسسات تشکیل می‌شود و در دفتر اسناد رسمی ترسیم خواهد شد."

دیگو مارادونا بلافاصله با اهدای پیراهن خود نوشت: "کپی برداری از او که با تیم ملی آرجانتین در فینال جام جهانی 1986 در مکسیکو پوشیده بود." او با این حرف اکتفاء نکرد و اکنون لئو مسی را برای ادامه فعالیت‌های زنجیره خیریه به چالش کشیده است. علاوه بر این او دستوراتی را به وكلاى خود داد تا با بارسا اقدامات جدیدى را در جهت تقویت برنامه ترتیب دهند. یکی از ایده‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد تشکیل یک جلسه مجازی بین آنها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала