Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار فعلی، بهترین نسخه‌ی ممکن

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار فوق ستاره پاری‌سن‌جرمن در مورد موفقیت‌اش با غول‌های فرانسوی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار معتقد است از زمانی که به پاری‌سن جرمن از بارسلونا در قرارداد 222 میلیون یورویی در سال 2017 آمده است، بهترین فُرم خود را تجربه می کند.

نیمار از زمان ورود به فرانسه 9 جام کسب کرده و در 85 بازی 74 گل به ثمر رسانده است.

نیمار مدام با بازگشت بارسلونا پیوند داشت:

نیمار که بارها با بازگشت به غول‌های لالیگا - بارسا در ارتباط بوده است؛ پیش از این در لیگ 1، جام حذفی فرانسه، جام اتحادیه فرانسه و سوپر جام در سال 2019-20 به عنوان موفقیت رسیده و PSG در لیگ قهرمانان اروپا این دوره از مسابقات شانس خوبی برای قهرمانی با نیمار دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Neymar Jr Site (@neymarjrsiteoficial) on

نیمار که باPSG در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا قرار خواهد گرفت و فعلاً در حال آماده سازی است، از طریق وب‌سایت رسمی خود گفت: "در این سه سال چیزهای زیادی را فهمیدم. من بارهای شادی و برخی از مشکلات پیچیده را تجربه کردم، به خصوص وقتی که به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم."

وی گفت: "با کمک هم تیمی هایم، توانستم بر آنچه واقعاً برای همه اهمیت دارد غلبه کنم و تمرکز کنم، این عملکرد خوب ما در زمینه می‌تواند به قهرمانی جام‌های مختلف تبدیل شود، هواداران ما، باشگاه و هر فردی می توانند تحویل تیم ما را در هر بازی مشاهده کنند.

"من اعتقاد دارم كه امروز من بهترین لحظه خود را در پاریس زندگی می كنم. ما از طرف هدف بزرگتری كه پیش روی ماست، خانواده‌ای را تشکیل می دهیم. ما می خواهیم این فصل را با قهرمانی در لیگ قهرمانان عالی کنیم. ما برای این کار می جنگیم، زیرا ما هرگز خیلی نزدیک نبودیم."

در فصل 2019-20، نیمار برای PSG توماس توخل 13 گل در لیگ 1 و 19 گل در همه رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала