Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهدای بیش از 50 هزار بسته آموزشی برای کودکان سوری توسط بنیاد مسی

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیاد خیریه لیونل مسی با همکاری یونیسف کمک خیریه ای انجام داد تا 50630 کودک پسر و دختر در 9 شهر سوریه بتوانند اسباب و لوازم آموزشی را داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، مسی و یونیسف امیدوار هستند که با این اقدام، آموزش رسمی و غیررسمی اطفال بهتر شود. بدین ترتیب کودکان می توانند با بهبود قابل توجهی در سطح آموزش خود مواجه شوند. این اسباب و لوازم به سه دسته تقسیم می شوند: دوره کودکستان، آمادگی مکتب و دوره ابتدایی و مکاتب. مجموعا 9 شهر سوریه می توانند صاحب لوازم آموزشی ارسالی ستاره بارسلونا باشند: الحسکه، قنیطره، حلب، حماه، حمص، درعا، دیر الزور، السویداء، دمشق و حومه دمشق شهرهایی هستند که این بسته ها را دریافت کرده اند.

مسی سالهاست که با یونیسف همکاری می کند و حالا به سراغ آموزش بچه های کوچک در کشور سوریه رفته تا بتوانند کودکی خوشحالی را داشته باشند و بتوانند به توسعه سواد و دانش در این کشور کمک کنند.

لئو این روزها آماده بازی برگشت مقابل ناپولی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ می شود که قطعا نقش مسی در این بازی خیلی مهم خواهد بود. لئو تلاش خواهد کرد تا کاتالان ها را به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و تقابل احتمالی در مقابل بایرن مونیخ برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала