Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران مالی کرونا؛ بیش از 50 عضو آرسنال اخراج شدند

© REUTERS / PAUL CHILDSArsenal yarı final kapısını araladı
Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل تاثیرات ناشی از ویروس کرونا باشگاه آرسنال اقدام به اخراج چندین عضو خود را کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال به دنبال کم کردن زیان های خود ناشی از ویروس کرونا است و در این راه بیش از 50 عضو خود را اخراج خواهد کرد.

به نقل از دیلی میرور، آرسنال به دلیل تأثیر همه گیر ویروس کرونا، قصد خود را برای اخراج 55 نفر از کارمندان خود اعلام کرد.

رائول سانلی رئیس این باشگاه روز چهارشنبه در بیانیه ای به هواداران خبر داد و به تأثیر کووید 19 روی این باشگاه اشاره کرد و گفت: "اکنون مشخص است که ما با کاهش چشمگیر و طولانی‌تر درآمدهایمان از آنچه همه امیدوار بودیم روبرو خواهیم بود."

در ادامه این بیانیه آمده است: "ما در طول همه گیری COVID-19 تلاش کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که باشگاه فوتبال آرسنال در موقعیتی محکم و قوی برای آینده قرار داشته باشد. همانند سایر باشگاه های فوتبال و بسیاری از مشاغل دیگر که در عرصه ورزش و سرگرمی فعالیت می کنند، ما مستقیماً تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته و چاره ای جز این تصمیم نداشتیم و در واقع راه دیگری پیش روی ما قرار نداشت. همچنین منابع اصلی درآمد ما همه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. درآمد حاصل از پخش زنده‌ها، فعالیت های مسابقه و فعالیت های تجاری همه به شدت ضربه خورده است و این تأثیرات حداقل در فصل آینده یعنی 2020/21 ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: "این بیماری همه گیر یکی از چالش برانگیزترین دوره های تاریخ 134 ساله ما است و ما با اجرای اقدامات گسترده برای کاهش هزینه های خود سریعاً به مقابله پرداخته ایم. بازیکنان ما، کارکنان ارشد فوتبال و تیم اجرایی داوطلبانه دستمزد خود را کاهش دادند. ما تقریباً کل هزینه های سرمایه خود را خارج کرده ایم تا این بحران را پشت سر بگذاریم. این مراحل همه باعث شده است تا تاثیر بیماری همه گیر بر روی باشگاه کاهش یابد و به ما در ادامه کمک کند."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала