Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس، کولیبالی و...اهداف بودجه 300 میلیونی گواردیولا

© REUTERS / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا 300 میلیون پوند بودجه دریافت کرده تا بتواند برای فصل بعد خریدهایی را انجام دهد که او در فهرست خریدش کولیبالی و فلیکس را نیز قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به پپ گواردیولا بودجه نقل و انتقالات 300 میلیون پوندی داده شده تا برای تقویت منچسترسیتی در فصل بعد بازیکن خرید کند زیرا لیگ برتر هدف اول سیتیزن‌ها است.

من‌سیتی دیروز توانست انتقال فران تورس را از والنسیا نهایی سازد و همچنین برای خرید ناتان آکه از بورنموث توافق کرده است. اما گواردیولا همچنین کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی و ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکو مادرید را به لیست دلخواه خود در تابستان اضافه نموده است.

طبق گزارش "دَ اتلتیک" گواردیولا علاقه دارد مُهاجمی را که شرایط او را یک و نیم سال رصد کرده به خدمت بگیرد.

در همین حال اسپورت میل گزارش کرده که تورس با 37 میلیون پوند به سیتی پیوسته در حالی که تقریبا 21 میلیون پوند قرارداد او پیش از این پرداخت شده است. او به جای لروی سانه با قرارداد 5 ساله پیوسته که بخشی از بازسازی تیم گواردیولا است.

زیزو به دنبال خرید ناتان اکه از بورنموث است اما باشگاه یاد شده در بدل این بازیکن 41 میلیون پوند می‌خواهد در حالی‌که او به صورت شخصی با سیتی موافقت کرده است ولی در فهرست خرید گواردیولا نام کولیبالی دیده می شود بازیکنی که با او مربی اسپانیایی می‌تواند جای خالی وینسنت کامپانی را پر کند.

در صورتی که منچستریونایتد به خرید جیدون سانچو موفق شود، ژائو فلیکس احتمالاً خرید تابستانی من سیتی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала