Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه انگیز استون ویلا برای ماندن گریلیش

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد به شدت شرایط جک گریلیش ستاره استون ویلا را دنبال می‌کند ولی باشگاه این بازیکن قصد دارد تا او را نگذارد جایی برود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه استون ویلا برای ماندن جک گریلیش در این تیم و بستن راه منچستریونایتد پیشنهاد 100.000 پوندی در هفته را برای کاپیتان‌اش اراده می‌دهد.

این هافبک 24 ساله برای ماندن تیم دوران کودکی‌اش در لیگ برتر مقابل وستهام (1-1) در آخرین بازی فصل گل کلیدی را به ثمر رساند.

گریلیش در اولین فصل حضور "ویلا" در رقابت‌های برتر نمایش درخشان از خود ارائه کرد که طرف توجه بسیاری از تیم‌ها به خصوص منچستریونایتد قرار گرفت.

اما به اساس گزارش نشریه "سان" این هافبک می‌تواند با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز و پرسود در ویلاد بماند و این معامله به مراتب بهتر از توافق هفتگی 70.000 پوند فعلی وی است.

در گزارش "سان" آمده است که ناصیف ساوریس و ویس ادینس از جمله صاحبان باشگاه ویلا تحت هر شرایطی نمی‌خواهند اجازه بدهند کاپیتان شان این تیم را ترک کند و با پیشنهاد جدید امید دارند او را حفظ کنند.

حالا ساوریس و ادینس خود را آماده می‌کنند که 100 میلیون پوند به باشگاه تزریق کنند تا سه یا چهار بازیکن با کیفیت دیگر را به جمع تیم شان برای فصل بعد جذب کنند.

"سان" مدعی‌ست که اودسون ادوارد مهاجم سلتیک، سعید بن رحما هافبک برنتفورد و بن کریسین بازیکن جوان استرالیایی سیتی گزینه‌های مدنظر ویلا است اما نگه داشتن گریلیش در این تیم یکی از اولویت‌های اصلی مالکان و هوادان باشگاه است.

این هافبک از شش سالگی در استو ویلا حضور دارد و در 2012 به عنوان نوجوان وارد تیم اول شد، از آن زمان او 186 بار برای ویلا به میدان رفته و 25 گل به ثمر رسانده است.

در طول فصل 2019-20 لیگ برتر گریلیش 8 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل ارسال کرد که همین کافی بود تا ویلا را در لیگ برتر انگلستان حفظ نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала