Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر 2 – ختافه 0؛ صعود نراتزوری به جمع هشت تیم با درخشش لیگ برتری های سابق

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینتری ها با پیروزی قابل انتظار به یک چهارم نهایی لیگ اروپا دست پیدا کردند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال اینتر و ختافه در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه ولتینز آرنا به میزبانی ورزشگاه اختصاصی شالکه در آلمان به جدال هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود افعی های اینتر به پایان رسید.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Europa League (@europaleague) on

 نراتزوری با گلهای اریکسن و لوکاکو توانستند با نتیجه دو بر صفر مقابل ختافه پیروز شوند. تیم آبی پوش مادریدی فرصت طلایی برای بازگشت به بازی و گلزنی از روی نقطه پنالتی را در دقیقه 75 را توسط خورخه مولینا از دست داد و بدین ترتیب نراتزوری با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و حالا در یک چهارم نهایی باید منتظر مشخص شدن برنده بازی لورکوزن و گلاسکو رنجرز باشند. این بازی به خاطر بحران کرونا به صورت تک بازی برگزار شد چرا که هم بازی رفت و هم بازی برگشت لغو شده بود.

در دیگر بازی ها شاختار دونتسک اوکراین نیز با نتیجه سه بر صفر در مقابل ولفسبورگ به پیروزی دست پیدا کرد و توانست صعود خود به یک چهارم نهایی را قطعی کند. آنها در دقایق پایانی باب دبل ورایس و گلی دیگر از سولمون با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند. تیم اوکراینی احتمالا در در یک چهارم مقابل بازل سوییس قرار می گیرد مگر آن که آینتراخت فرانکفورت بتواند کامبک بزند که بعید به نظر می رسد. قرار است که مرحله یک چهارم نهایی به بعد به صورت تک بازی در آلمان برگزار شود که بازیها به صورت فشرده خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала