Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه فوتبال «آ.اس.رم» فروخته شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمز پالوتا، مالک فعلی باشگاه رم، بر سر فروش این باشگاه با یک گروه اقتصادی به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها زمان تصمیم‌گیری درباره مسائل سختی در قلب ایتالیاست چراکه مالکان فعلی باشگاه رم حاضر به فروش آن شده‌اند.

Футболисты Майкл Клаус и Эрик Байи в мачте Manchester United и LASK - اسپوتنیک افغانستان
قرعه کشی لیگ اروپا؛ حریفان احتمالی منچستر، اینتر و رم

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی و بین‌المللی، به نظر می‌رسد که به‌طور کامل توافق شده و حتی امور اداری مربوط به انتقال مالکیت نیز به اتمام رسیده و به‌ این‌ ترتیب، می‌توان با قطعیت گفت که باشگاه رم به فروش رسیده است.

گروه فریدکین که مالک جدید باشگاه رم خواهد بود در تلاش است تا مسائل تکمیلی این انتقال را به اتمام برساند و بر اساس تخمین‌ها، همه مراحل واگذاری این باشگاه تا پایان ماه آگست میلادی انجام خواهد شد. البته این گروه پیش از گسترش ویروس کرونا نیز دنبال خرید این باشگاه بود و حتی پیشنهادی 700 میلیون یورویی به پالوتا، مالک فعلی این باشگاه ارائه کرده بود اما وی با این مبلغ مخالفت نمود.

اما در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از این پاندمی، ارزش باشگاه رم چیزی در حدود 500 الی 600 میلیون یورو است و گروه فریدکین طی هفته‌های آتی این مبلغ را به‌طور کامل پرداخت می‌کند تا مالکیت کامل جالوروسی را بدست بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала