Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل - زیدان؛ رابطه‌ی که خوب شدنی نیست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که رابطه گرت بیل با زین‌الدین زیدان هرگز درست شدنی نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل به منچستر سفر نکرد و این نشان می‌دهد که رابطه وی با زین الدین زیدان بیش از حد شکسته و بدون هیچ راه حل است.

مارکا پیش از این گزارش کرده بود که موضوع دو طرف بیشتر دلایل شخصی دارد تا موارد حرفه‌ای. زیدان نیز کمتر با بیل حرف زده و حتی پس از هفته‌ها این دو حرف نزده‌اند گویا بین آنها همه چیز تمام شده است.

درست است که بیل به هیچ وجه به مربی بی احترامی نکرده اما بسیاری از ژست‌های ستاره ولزی در هفته‌های اخیر (به خصوص پس از فینال کیف) نارضایتی‌ زیدان را بیشتر کرده است.

بازگشت زیدان به رئال در اواخر فصل قبل بدترین خبر ممکن برای بیل بود زیرا او حتی تا دروازه‌های خروج پیش رفت و این موضوع را زیزو نیز گفت به او نیاز ندارد.

وخامت رابطه زیدان در دعوت نشدن این بازیکن برای بازی مقابل سیتی بیشتر منعکس شد و این یعنی که زیدان رسما قصد فروش او را دارد.

در حالی‌که سران رئال نیز از رابطه زیزو با بیل با خبراند دعوت نشدن او برای دیدار فردا شب به آنها چندان عجیب نخواهد بود. این اتفاق برای خامس نیز رخ داده و جدایی هر دو قطعی به نظر می‌رسد. ولی بیل به شدت دوست دارد بماند.

حالا که وضعیت رابطه زیدان و گرت بیل به یک ارتباط غیر قابل بازگشت تبدیل شده، از رفتار زیدان می‌توان این برداشت را کرد که او خامس و بیل را جزء تیمش نمی‌داند.(به خصوص بیل)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала