Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان یوونتوس: رونالدو آماده است دوباره معجزه کند!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv
رونالدو  Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان یوونتوس به این باور است که فوق ستاره تیمش می‌تواند مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا معجزه کند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس جمعه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون به دنبال جبران نتیجه و صعود به دور بعد است.

رونالدو يغادر ملعب مباراة يوفنتوس وميلان - اسپوتنیک افغانستان
غیبت رونالدو در فهرست بهترین‌های سری‌آ؛ دیبالا بهترین بازیکن فصل + عکس

شاگردان ساری در دیدار رفت در فرانسه با یک گل شکست خورد. سال گذشته تیم تورینی توانست یک بازگشت فوق العاده داشته باشد و شکست 2 بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید را با درخشش کریستیانو رونالدو جبران کند. شزنی در وازه‌بان بانوی پیر در یک مصاحبه به دیدار برابر لیون اشاره کرده و گفته است:«تنها به این بازی فکر می کنیم. جو مشابهی مانند سال گذشته پیش از دیدار برابر اتلتیکو برقرار است. می توانیم دوباره نتیجه را جبران کنیم. »

دروازه‌بان یوونتوس به نقش رونالدو در این بازگشت اشاره و اظهار کرد:«هت تریک دوباره رونالدو؟ هیچ کس به توانایی های این بازیکن شکی ندارد. او همیشه در لحظات تعیین کننده تفاوت خود را با دیگر بازیکنان نشان می دهد. رونالدو آماده است تا معجزه دیگری کند
او در ادامه همچنان در خصوص این دیدار اظهار داشت:«لیون از لحاظ فیزیکی به نظر می رسد روی فرم است. آن ها هم آماده این دیدار هستند. باید دید که چه تیمی به یک چهارم صعود می کند. بدون هواداران بازی کردن سخت است. باید انرژی لازم را برای جبران نتیجه پیدا کنیم.
شرنی در پایان صحبت‌هایش بیان داشت:«نمی دانم تیم های اروپایی در چه شرایطی در این بازی ها حاضر می شوند. شانس اول وجود ندارد. باید هواداران مان را خوشحال کنیم. برای هدف مهمی بازی خواهیم کرد. پیدا کردن انگیزه کار سختی نیست. همه ما هدفمند هستیم.»

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала