Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سادیو مانه - رئال؛ سه سال رابطه عاشقانه

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکیل سادیو مانه ستاره لیورپول می‌گوید که رئال مادرید سه سال شرایط این بازیکن را دنبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیرینو سیدی نماینده سابق سادیو مانه تأیید کرد که رئال مادرید نزدیک به سه سال است عملکرد مُهاجم لیورپول را دنبال می‌کند.

از سال 2016 در لیورپول به بعد سادیو مانه با این تیم همه چیز ممکن را به دست آورد.

مُهاجم سنگالی برنده آخرین لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ برتر 2019/20، جایزه جدیدی را به دست آورد. طبق قرارداد این بازیکن تا سال 2023 بخشی اساسی از یورگن كلوپ خواهد بود. با این حال ستاره 28 ساله می‌تواند با یک چالش جدید وسوسه شود به خصوص که طبق گزارش‌ها چندین باشگاه معتبر خواستار او هستند.

همانطور که 10 Sport در 20 می اعلام کرد رئال مادرید وضعیت سادیو مانه را از نزدیک زیر نظر دارد و حالا این مورد توسط نماینده سابق وی تیرنو سیدی تأیید می‌شود.

 

رئال سه سال است که به سادیو مانه علاقه دارد.

تیرنو سیدی در مصاحبه با 7TV  گفت: "ماندن در لیورپول چیز بدی نیست اما یک بازیکن به یک چالش نیاز دارد. اگر او در لیورپول بماند چه چیزی بیشتر از پیروزی کسب خواهد کرد؟ سادیو سطح بسیار بالا را به خود تنظیم کرده و او با لیورپول همه چیز را برنده شد. بنابراین در بعضی مقاطع باید بدانید که چگونه در زمان مناسب جدا شوید. من شخصاً می‌دانم که مادرید به مدت سه سال به سادیو مانه علاقه داشته است. برای من رفتن به رئال یک بازگشت نیست بلکه برعکس نتیجه است. شما وارد یک باشگاه کهکشانی می‌شوید. شما حتی بیشتر تبلیغ خواهید شد. رئال یکی از مشهورترین باشگاه‌های جهان است. اگر در واقع علاقه رئال واقعی باشد من به او توصیه می‌کردم که آن را بپذیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала