Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 2 – لاسک 1؛ کامبک و صعود منچستر به یک چهارم لیگ اروپا در شب سرد اولدترافورد

© REUTERS / Lisi NiesnerПолузащитник «Манчестер Юнайтед» Хуан Мата радуется забитому голу
Полузащитник «Манчестер Юнайтед» Хуан Мата радуется забитому голу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در شب بی دردسر خود در اولدترافورد موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر یورو لیگ شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال منچستریونایتد انگلستان و لاسک اتریش در چهارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا در ورزشگاه اولدترافورد به میزبانی شیاطین سرخ و با قضاوت سیدریوپولوس یونانی به تقابل همدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود سرخ های شهر منچستر به پایان رسید.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

در این دیدار که آرام بود منچستر با ترکیب دوم خود وارد میدان شده بود و موقعیت آنچنانی به دلیل راحت بودن منچستریونایتد به خاطر پیروزی پر گل و بی دردسر در خانه ی حریف و با نتیجه 5 بر صفر دنبال میشد تا اینکه در نیمه دوم و در دقیقه 55 فیلیپ وایزنگر بازی را یک بر صفر به سود لاسک کرد، بلافاصله و در دقیقه 57 جسی لینگارد روی پاس عمقی قشنگ خوان ماتا بازی را به تعادل کشید، در ادامه و در دقیقه 88 آنتونی مارسیال تازه به میدان آمده باز هم روی پاس ماتا موفق به گشودن دروازه تیم اترشی شود تا بازی با نتیجه 2 بر یک در این بازی و 7 بر یک در کجموع به پایان برسد و شیاطین سرخ به جمع هشت تیم برتر یورو لیگ صعود کنند.

در دیگر مسابقه، کپنهاگن دنمارک در مقابل استانبول باشاک شهیر قهرمان لیگ ترکیه با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا شکست یک بر صفر در دور رفت را جبران کند. تیم دانمارکی با گلهای فالک و دبل ویند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد و بدین ترتیب به یک چهارم نهایی لیگ اروپا کسب کرد. با توجه به پیروزی قاطعانه منچستریونایتد مقابل لاسک؛تقابل دو تیم درمرحله یک چهارم نهایی در آلمان برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала