Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین وضعیت دو ستاره مصدوم «پی‌اس‌جی» در بازی برابر آتالانتا

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس آخرین گزارش‌ها، حضور دو ستاره پاری‌سن‌جرمن در دیدار برابر آتالانتا در هاله‌ای ابهام است

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در مورد وضعیت کیلیان امباپه و مارکو وراتی، دو ستاره مصدوم بیانیه‌ای صادر کرده است.

Şampiyonlar Ligi, son 16, ikinci maç, Paris St Germain vs Real Madrid, Marco Verratti kırmızı kart hakem Felix Brych, Parc des Princes, Paris, 6 Mart 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وراتی هم مثل امباپه به دیدار با آتالانتا نمی رسد + عکس

 در دیدار دو تیم پاری‌سن‌جرمن و سنت اتین در فینال جام حذفی فرانسه بود که کیلیان امباپه دچار مصدومیت شد تا حضورش در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. اکنون اما باشگاه پی‌اس‌جی در پیوند به وضعیت مصدومیت دو ستاره تیمش بیانه‌ای صادر کرده است.

در بیانیه‌ای که باشگاه پاری‌سن‌جرمن صادر کرده، آمده است:«مارکو وراتی در جریان تمرینات با ضربه سنگینی روبرو شد که کبودی نسبتاً شدیدی را برای او به همراه داشته است. به نظر می رسد که او دچار آسیب عضلانی شده و وضعیتش طی 72 ساعت آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»
در ادامه این بیانیه‌ای آمده است:«امباپه اما بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده روند ریکاوری و بهبود خود را ادامه می‌دهد. او فعلاً بدون توپ در حال تمرین کردن است و برای برگشت آماده می شود. همچنین لوین کوروزاوا نیز از دو هفته آینده آماده حضور در تمرینات خواهد بود.»

در همین حال ، برخی از رسانه‌های فرانسوی از جمله اکیپ گزارش دادند که مارکو وراتی بر اثر برخورد با اریک چوپوموتینگ در تمرینات پاری‌سن‌جرمن با یک مصدومیت جدی روبرو شده و احتمالا به تقابل برابر آتالانتا نخواهد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала