Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودری: رئال قادر به انجام همه کار است

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر رودری هرناندز
رودری هرناندز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودری هرناندز هافبک منچسترسیتی به تمجید از تیم فعلی‌اش پرداخت اما رئال مادرید را توانمند به انجام هر تغییری در نتیجه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، رودری هرناندز بازیکن منچسترسیتی قبل از بازی مقابل رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی تیمش با پپ گواردیولا حضور یافته و صحبت کرد.

او در اولین صحبت‌های خود گفت: "مشتاق بازی فردا هستیم. روی این دیدار کاملاً متمرکز شده‌ایم. ما برای چیزی که می‌دانیم آماده هستیم. این کار دشوار خواهد بود. هدف این است که در این مسابقه پیروز شوید.."

لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید: "بازی در برابر این تیم‌ها همیشه خوشحال کننده است. چالش این است که لیگ قهرمانان را بدست آورید اما اکنون ما فقط به رئال مادرید فکر می‌کنیم. قدم به قدم اگرچه که یک آرزوی بزرگ است، نه تنها می‌خواهیم مادرید را شکست دهیم بلکه ما می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم."

انگیزه در این باشگاه: "هدف من پیروزی در تمام مسابقات است مانند این باشگاه. حالا این لیگ قهرمانان است که در سال‌های گذشته به آن نزدیک بوده‌ایم."

وضعیت شخصی: "من در یک تیم خارق العاده هستم بسیار خوشحالم زیرا در اینجا رشد می‌کنم و یاد می‌گیرم. بازی در اینجا کار ساده‌ای نیست. برای من تجربه فوق العاده است. من مطمئن هستم که در سال‌های آینده جایزه‌های بسیاری کسب خواهیم کرد."

رئال مادرید پادشاه اروپا: "آنها هرگز استراحت نمی‌کنند آنها در هر بازی به همه چیز می‌رسند. شخصیت آنها فوق العاده است. سفر آنها، تاریخ آنها، کاری که در 20 یا 30 سال گذشته انجام داده‌اند نشان می‌دهد که آنها قادر به هر کاری هستند، زیرا این با آنها یکی است، آنها بیشتر از یک تیم هستند. اما من فکر می‌کنم تیم بهتری نسبت به آنها داریم. اگر ما در همان سطح از شدت قرار داریم فکر می‌کنم می‌توانیم ببریم. آنها می‌توانند در تجربه و ذهنیت برتر باشند ما باید با آن مطابقت داشته باشیم."

چگونه به بازی می‌بینید؟: "شما باید در همه قسمت‌های زمین قدرت داشته باشید. از نظر روحی قوی باشید. باید صبر کنید تا ببینید چه بازی به وجود می‌آید. ما باید بازی خود را توسعه دهیم به ویژه مطمئناً دقایقی خواهد بود که متحمل خواهیم شد."

نتیجه و خطرات آن: "ما باید نشان دهیم که می‌توانیم هرکسی را شکست دهیم. این نشان می‌دهد که شما می‌توانید در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوید. باید نشان دهیم که ما توانایی تکرار نتیجه برنابئو را داریم."

کاسمیرو: "او برای مادرید نیاز است. او مثل ستون به تیم استحکام و موقعیت می‌دهد. او به آنها تعادل می‌دهد. در این تیم‌ها بازیکنان سرنوشت ساز زیادی هستند اما او یک ستون در سطح دفاعی است و تعادل تیمش را می‌دهد."

هازارد: "او یکی از بهترین‌ها در جهان است. از آنجا می‌خواهیم با بهترین‌ها بازی کنیم. خواهیم دید که زیدان چه تصمیمی می‌گیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала