Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یونایتد انتقال قطعی «سانچز» به اینتر را تایید کرد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر سانچز
سانچز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از پیروزی شب گذشته منچستر یونایتد مقابل لاسک و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، سرمربی شیاطین سرخ از انتقال قطعی ستاره شیلیایی خود به اینتر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در گفت وگوی خود با رسانه ها تایید کرد سانچس به صورت بازیکن قطعی در اختیار تیم ایتالیایی است.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خیال یونایتد راحت شد؛ اینتر به حفظ سانچز فکر می‌کند

سرمربی شیاطین سرخ با تأیید جدایی الکسیس سانچس از منچستریونایتد که در طول یک فصل حضور قرضی‌اش در اینتر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در آستانه قطعی شدن قراردادش با این باشگاه ایتالیایی است، خاطرنشان کرد:

«می توانم این موضوع را تائید کنم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم. الکسیس از دوران حضور خود اینتر لذت می برد و آن ها نیز به او علاقه دارند، پس شاهد انتقال خوبی برای او خواهیم بود. در اینجا، به هر دلیل ما بهترین فرم او را مشاهده نکردیم اما او یک بازیکن حرفه ای و فوق العاده است.»
او در ادامه در خصوص دیدار شب گذشته تیمش برابر لاسک و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا اظهار داشت:«برخی از این بچه ها مدت ها بود که بازی نکرده بودند. ما در این مسابقه پیروزی شدیم و به یکی از بازیکنان جوان خود (منگی) این فرصت را دادیم تا برای اولین بار برای تیم اصلی بازی کند. هنگامی که شما به طور مرتب بازی نکنید، نمی توانید سرعت و کیفیت لازم را داشته باشید. برخی از این بازیکنان از دوران قرنطینه تا به امروز در هیچ مسابقه ای حضور نداشتند. از نظر من، بازی امشب یک بازی تمرینی بود و ما کار خود را انجام دادیم. اکنون باید به مصاف کپنهاگن برویم.»

سولسشایر در پایان صحبت‌هایش در مورد انتقال جیدون سانچو، ستاره انگلیسی باشگاه دورتموند گفت:«ما همه فرصت ها در نقل و انتقالات را زیر نظر داریم قرار نیست در مورد بازیکنان سایر باشگاه ها صحبت کنم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала