Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گارسیا به خاطر بارسا با سیتی تمدید نمی‌کند

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اظهارات پپ گواردیولا در مورد اریک گارسیا برای تمدید نکردن قراردادش ضربه بزرگی برای منچسترسیتی است اما می‌تواند حرف خوش برای بارسلونا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، اریک گارسیا مدافع پیشین اکادمی "لا ماسیا" با توجه به برنامه‌های بازسازی پپ گواردیولا در فصل بعد قرارداد جدیدی را با سیتیزن‌ها امضا نکرد که دلیل اصلی این کار او علاقه زیادش به بارسلونا خوانده شده است.

سایت گل در 31 جولای گزارش داد که چگونه غول اسپانیایی این بازیکن 19 ساله را به عنوان هدف اصلی خود تعیین کرده‌اند زیرا قرارداد او در اتحاد به فرجام رسیده است.

پپ گواردیولا پیش از این فاش کرد که گارسیا توافق جدید را رد کرده و با انقضای قراردادش به تیم دیگری خواهد رفت.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "او {گارسیا} به ما اعلام کرد که نمی‌خواهد قراردادش را با منچسترسیتی تمدید کند. او یک سال دیگر فرصت دارد و بعد از آن نمی‌خواهد تمدید کند. ما می‌خواهیم ولی او نمی‌خواهد تمدید کند بنابراین من تصور می‌کنم او می‌خواهد در جای دیگری بازی کند."

گارسیا سه سال پیش از آکادمی لا ماسیا جدا شد و از آن زمان در تیم اول سیتی حضور یافته و اکنون کاتالان‌ها می‌خواهند او را به نیوکمپ برگردانند تا به عنوان جانشین بلند مدت جرارد پیکه حضور یابد.

طبق گزارش منابع اسپانیایی، گارسیا به دلیل عدم اطمینان گواردیولا در باشگاه لیگ برتری در مورد آینده‌اش تصمیم گرفت.

سرمربی سیتی در حال حاضر در 12 ماه پایانی از قراردادش در ورزشگاه اتحاد حضور دارد و تاکنون از گفتن این‌که آیا وی به تمدید بعدی تعهد خواهد کرد خودداری کرده است.

در ماه جولای گواردیولا اظهار داشت كه اطمینان دارد گارسیا توافق نامه بلند مدت و جدید را امضا می‌كند اما بارسا در سوی مقابل مطمئن است که می‌تواند این بازیکن را به بازگشت ترغیب نماید.

سیتی از زمانی عزیمت کاپیتان پیشینش وینسنت کامپانی در خط دفاعی گزینه مناسبی پیدا نکرده و این مسئله زمانی بزرگتر شد که امریک لاپورت پنج ماه از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد در حالی که نیکولاس اوتامندی و جان استونز از فُرم شان به دور شده‌اند.

View this post on Instagram

Great performance today💪🔥🔵

A post shared by Eric Garcia Martret (@ericgm3) on

گارسیا از زمان راه اندازی مجدد پروژه جدید سیتی در خط دفاعی گواردیولا مستقر است و در لیگ برتر مقابل لیورپول و در نیمه نهایی جام حذفی برابر آرسنال حضور یافت و انتظار می‌رود در کنار لاپورت برابر رئال مادرید نیز قرار بگیرد.

سیتی پیش از این برای خرید ناتان آکه مدافع بورنموث به ارزش 40 میلیون پوند اولیه، جهت رفع مشکلات دفاعی خود برای فصل آینده اقدام کرده است. انتظار نمی‌رود او تنها گزینه دفاعی سیتی باشد، زیرا کالیدیو کولیبالی از ناپولی و دیگو کارلوس از سویا اهداف دیگر این تیم هستند اما از دست دادن گارسیا ضربه بزرگی خواهد بود در حالی‌‌که دیده می‌شود او آینده بزرگی در این باشگاه دارد.

این ستاره جوان بخاطر درخشش در چنین سنی مورد ستایش قرار گرفته اما فریب بازگشت او به باشگاه دوران کودکی‌اش به نظر می‌رسد بیشتر او را اثبات خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала