Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: تلاش می‌کنیم تا با شکست ناپولی به لیسبون برویم

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا معتقد است که تیمش تمام ویژگی‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ناپولی است و برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها، کار دشواری در پیش دارد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارتومئو: ستین فصل بعد هم سرمربی بارسلونا خواهد بود

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و در مورد این بازی صحبت کرد.

سرمربی بارسا در مورد دیدار فردا گفت:" پس از پیروزی برابر آلاوز در هفته پایانی لالیگا، حس خوبی داریم. ما برای استراحت نیاز داشتیم زیرا بازی‌ها پس از بحران کرونا فشرده برگزار و فشار زیادی بر بازیکنان وارد شد. برای مصاف با ناپولی زمان مناسب در اختیار داشتیم و بازیکنانم به شرایط بهتری رسیده اند. برای بازی کرده انگیزه و انرژی لازم داریم."
ستین در مورد تیم ناپولی نیز صحبت کرد و چنین گفت:" آن‌ها در دفاع و حفظ توپ عالی هستند و یکی از تیم‌های برتر سری‌آ از این لحاظ بوده اند. اما ما این تیم را به خوبی بررسی کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می‌دانیم. می‌خواهم مثل همیشه توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم."
سرمربی بارسا در ادامه در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد و گفت:" فکر نمی‌کنم که بازی فردا آخرین روز کاری من در نیوکمپ باشد. من به پیروزی برابر ناپولی و سفر به لیسبون فکر می‌کنم."
کیکه در مورد دمبله و آرتور نیز صحبت کرد و گفت:" دمبله تمرینات کمی انجام داده بود و به همین دلیل دعوت نشد. راستش من در مورد حضور او فکر کرده بودم اما آماده نبود و دعوت نشد. آرتور هم اگر به بارسلونا می‌آمد دعوت می‌شد اما او با اداره باشگاه صحبت کرده است و اداره در مورد او تصمیم می‌گیرد. من با او قبل از این که او به استراحت برود، صحبت کرده بودم اما نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد و دیگر برنگشت."

در پایان سرمربی بارسلونا در مورد شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان پرداخت و مدعی شد که تمام ویژگی‌ها برای قهرمانی را دارند.

او در این مورد گفت:" پیش بینی دشوار است و نمی‌توانم پیش بینی کنم. تیمی را در اختیار دارم که تمام ویژگی‌ها برای قهرمانی را دارد. دوست داریم قهرمان شویم و برای این هدف تمام تلاش خود را به خرچ خواهیم داد."

این در حالی‌ست که بارسلونا در دیدار رفت و در خانه ناپولی با نتیجه 1-1  باعث توقف شاگردان گتوزو شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала