سرزنش ویروس کرونا در امریکا ادامه دارد/ جان باختن ۱۲۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز

© REUTERS / Callaghan O'Hareسرزنش ویروس کرونا در امریکا ادامه دارد/ جان باختن ۱۲۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز
سرزنش ویروس کرونا در امریکا ادامه دارد/ جان باختن ۱۲۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار بیماران دچار شده به ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا از پنج میلیون نفر گذشت. 
جان باختن نزدیک به ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
جان باختن نزدیک به ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در امریکا درباره افزایش سریع شمار دچار شدگان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار دچار شدن روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است. 

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از همه ایالت‌های امریکا به صورت مجموع، ۵۸۶۱۱ مورد جدید دچار شده به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۱۲۰۳ امریکایی بر اثر دچار شدن به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل دچار شدگان به ویروس کووید۱۹ در امریکا به ۵،۰۳۲،۱۷۹ نفر و شمار قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۶۲،۸۰۴ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار دچار شدگان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های امریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

این در حالی است که سازمان سی‌دی‌سی چندی پیش اعلام کرد نتایج آزمایش پادتن ویروس کرونا در حد فاصل اواخر ماه مارچ تا اوایل ماه می نشان می‌دهد، شمار دچار شدگان این ویروس در امریکا شاید ۱۰ برابر آمارهای رسمی باشد.

نمودار دچارشدگان و جان باختگان ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که «تدروس آدانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه گفته بود شاید هرگز واکسنی برای مقابله با این بیماری ساخته نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала