Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاتزیو مقصد بعدی داوید سیلوا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی
داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر داوید سیلوا کاپیتان منچسترسیتی به گونه اعلام کرد که پسرش قصد رفتن به فوتبال ایتالیا و بازی کردن برای لاتزیو را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه کوریرو دلو اسپورت چندی پیش در گزارشی ادعا کرد که داوید سیلوا می‌خواهد به جمع آبی پوشان لاتزیو در فوتبال ایتالیا بپیوندد و در همین پیوند برادرش با سران لاتزیو دیدار کرده و مذاکرات هر دو طرف در مرکز ورزشی فورملو(مجموعه تمرینی باشگاه لاتزیو) مثبت بوده و احتمال زیاد می‌رود که ستاره 34 ساله سیتیزن‌ها پیشنهاد تیم آبی‌های رُم را پذیرفته است.

برای سیلوا دستمزد خوبی پیشنهاد شده که شامل یک خانه گران‌قیمت، جت اختصاصی و یک راننده شخصی است. منابع بسیاری اطمینان داده‌اند که این بازیکن در تابستان جاری به رُم منتقل می‌شود.

فرناندو سیلوا پدر این بازیکن در گفتگو با ال ترانزیستور کادنا سر گفت: "داوید قبل از این به من گفت که می‌خواهد پس از یک دهه از منچسترسیتی جدا شود. من دوست دارم او در اروپا بماند. می‌توانم تایید کنم که او علاقه زیادی به سری آ دارد و  دوست دارد از بازی در ایتالیا لذت ببرد."

در ادامه او افزود: "در حال حاضر پیشنهادات بسیاری وجود دارد و او باید تصمیم بگیرد اما من دوست دارم که او به لاتزیو بپیوندد چون این موقعیت بزرگی برای اوست. گزینه والنسیا را هم دوست داشتم ولی شرایط به گونه‌ای نیست که داوید بتواند به این باشگاه برگردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала