Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ بازیکن اولدترافورد را ترک نمی‌کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد تصمیم گرفته است که هیچ بازیکنی کمتر از 19 سال به گونه آزاد این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با تاکید بر وظیفه مراقبت از فوتبالیست‌های جوان در مواقع نامشخص اجازه نخواهد داد تا در تابستان امسال بازیکنان زیر 19 سال ازاین تیم جدا شوند.

فوتبال جوانان در سراسر انگلستان لغو شده و فصل‌ها به خاطر بحران کرونا ویروس محدود شده به طوری که برخی از بازیکنان به دلیل عدم اطمینان از وضعیت خود در باشگاه‌های مختلف رو به خروج هستند.

تیم‌های زیر 23 سال یونایتد در نهایت براساس امتیازات هر بازی به رده‌های بالاتر لیگ برتر 2 ارتقا می‌یابند، اما آنها و سایر تیم‌های جوانان این باشگاه فقط اخیراً مجاز به بازگشت به تمرینات طبق توصیه دولت بودند.

نیک کاکس رئیس آکادمی این باشگاه گفت که یونایتد نمی‌تواند به بازیکنان اجازه دهد با وجدان خوب و در میان چنین عدم اطمینان، باشگاه را ترک کنند.

وی به "پرس اسوسیشن" گفت: "ما تصمیم گرفتیم در حالی که مردم در تعطیلات بودند این درست نیست که بچه‌ها را از برنامه دور کنیم و در واقع ما باید نقشی در بهبودی داشته باشیم. در اینجا روند بهبودی وجود خواهد داشت. بعضی از افراد زیاد تحت تأثیر قرار می‌گیرند. برخی از افراد دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند."

او افزود: "باشگاه فوتبال وظیفه دارد تا در بهبودی جوانان از آنچه اخیراً گذشتند یاری و کمک کند. آنها از تعامل اجتماعی محروم شده‌اند، آنها با همسران خود برنامه روزمره شان از بین رفته و ساختار آنها از بین نرفته است. بنابراین هیچ راهی وجود نداشت که بخواهیم در طی آن دوره کسی را آزاد کنیم و ما موفق شدیم تا از این طریق با متخصصان بسیار جوان خود یا هر کسی که ظاهر ارشد نداشته است با آن پیام سازگار باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала