Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس – لیون؛ همه چشم‌ها به رونالدو

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در دیدار خانگی به مصاف لیون می‌رود و شاگردان ساری تلاش خواهند کرد تا کامبک‌زده و تکت مسافرت لیسبون را به دست آورند.

به گزارش اسپوتنیک، لیون امشب در دیدار برگشت مرحلۀ یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز تورین مهمان یوونتوس است و دیدار دشواری برای صعود به مرحله بعدی خواهند داشت.

لیون - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیون 1 – یوونتوس 0؛ باخت بانوی پیر در ضعیف‌ترین شب ممکن

این تیم که قطعاً یکی از کم‌شانس‌ترین تیم‌ها برای صعود به دور یک‌چهارم نهایی بود. هم قرعه سختی به آن‌ها خورده و هم شرایط پایداری نداشتند اما شگفتی کردند و در دور رفت در خانه با نتیجه 0-1 برابر یاران رونالدو به برتری رسیدند.

 بیاکونری‌ها اما هنوز به صعود فکر می‌کنند و این فرصت را دارند تا با برتری در خانه به مرحله بعدی راه‌یابند.

یوونتوس با توجه به این که در خانه بازی می‌کند، می‌تواند این اختلاف را جبران کرده و با درخشش رونالدو این تیم را از پیش رو بردارد.

رونالدو قبل از این برابر ولفسبورگ در رئال مادرید و برابر اتلتیکومادرید در یوونتوس به تنهایی کامبک‌زده و هتریک کرده تا زمینۀ صعود تیمش را به دور بعدی مساعد کند و امشب هم برگ برنده ساری خواهد بود.

از سویی هم این تیم به تازگی برای نهمین بار پی در پی قهرمان سری‌آ شده است و انگیزه فراوانی برای سفر به لیسبون دارد.

آن‌طرف لیون از صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازمانده است و رودی گارسیا سرمربی این تیم، فشار سنگینی را روی شانه‌هایش احساس می‌کند.

در این دیدار احتمال می‌رود که دیبالا غایب باشد زیرا در آخرین دیدار یوونتوس در رقابت‌های سری مصدوم شده و حضور او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آن طرف مطرح‌ترین ستاره لیون یعنی ممفیس دیپای از مصدومیت رهایی یافته است و این می‌تواند با حضورش در زمین اندکی برای هواداران لیون امید برای صعود ببخشد.

این دیدار را فلیکس زوایر آلمانی در تورین را سوت خواهد زد و کار دشوار در کنترول بازی و مهار ستاره‌های دو تیم خواهد داشت.

 یوونتوس در دور رفت و در فرانسه با نتیجه 0-1 به لیون باخت.

این دیدار امشب ساعت 11:30 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала