Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیدورف: رئال می‌تواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سیدورف
سیدورف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلارنس سیدورف ستاره سابق فوتبال هالند و باشگاه‌های میلان و رئال معتقد است که تیم سابق او توانایی شکست منچسترسیتی را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید است و شاگردان زیدان به پیروزی 0-2 در این دیدار نیاز دارند تا راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

Şampiyonlar Ligi, son 16, ikinci maç, Paris St Germain vs Real Madrid, Marco Verratti kırmızı kart hakem Felix Brych, Parc des Princes, Paris, 6 Mart 2018 - اسپوتنیک افغانستان
بریچ آلمانی داور دیدار من‌سیتی - رئال مادرید

بسیاری  از کارشناسان معتقد اند که سیتی در این دیدار با توجه به پپروزی 1-2 برابر رئال در ورزشگاه برنابئو، کار نسبتاً راحتی دارد و می‌تواند با به دست گرفتن جریان بازی به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

کلارنس سیدورف بازیکن سابق رئال مادرید اما معتقد است که این تیم توانایی شکست دادن سیتی را دارد و می‌تواند به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

او در این مورد گفت:" با آمدن دوباره زیدان به رئال مادرید، این تیم متحول شد و پس از بحران کرونا تیم مستحکمی ساخت. راموس و بنزما کلید موفقیت‌های این تیم بودند و خیلی عالی درخشیدند. در چنین شرایط رئال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و من معتقدم که رئال توانایی شکست سیتی را دارد. البته سیتی هم یکی از مدعیان است و برای قهرمانی در این رقابت‌ها می‌جنگد."

رئال در حالی امشب به مصاف سیتی می‌رود که در دیدار رفت با نتیجه 1-2 شکست خورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала